Tractor and implement with CTIS
ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΙΕΣΗΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ (CTIS): ΡΥΘΜΙΣΤΕ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΣΑΣ ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ
ΠΩΣ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΙΕΣΗΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΡΑΚΤΕΡ;
Το Κεντρικό σύστημα πίεσης ελαστικών χρησιμοποιεί αισθητήρες, βαλβίδες και μια μονάδα ελέγχου προκειμένου να προσδιορίσει τη βέλτιστη πίεση των ελαστικών σας για το έδαφος και να βελτιώσει τις συνθήκες οδήγησης. Στη συνέχεια, το σύστημα ενεργοποιεί βαλβίδες για να φουσκώσουν ή να ξεφουσκώσουν ανάλογα τα ελαστικά.
Ως οδηγοί, θα γνωρίζετε ότι μπορείτε να προσαρμόσετε την πίεση των ελαστικών εν κινήσει και να βελτιστοποιήσετε τις επιδόσεις του οχήματος από τη θέση σας.
Για να παρακολουθήσετε αυτό το βίντεο, θα πρέπει να αποδεχτείτε ορισμένα cookies από το YouTube. Απλώς κάντε κλικ στο κουμπί παρακάτω για να ενεργοποιήσετε τα cookies.
Αποδεχτείτε τα cookies στο YouTubeΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΙΕΣΗΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ (CTIS);
Για να παρακολουθήσετε αυτό το βίντεο, θα πρέπει να αποδεχτείτε ορισμένα cookies από το YouTube. Απλώς κάντε κλικ στο κουμπί παρακάτω για να ενεργοποιήσετε τα cookies.
Αποδεχτείτε τα cookies στο YouTubeΡΥΘΜΙΣΤΕ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΣΑΣ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΣΤΙΓΜΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΘΙΣΜΑ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ
Σε πολλές αγροτικές εφαρμογές, η αλλαγή της πίεσης των ελαστικών πολλές φορές κατά τη διάρκεια της ημέρας είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ.
Διάφοροι παράγοντες επηρεάζουν τη βέλτιστη πίεση των ελαστικών: τύπος οχήματος, φορτίο, πίεση και ταχύτητα.
Ως αγρότης μπορεί να χρειαστεί να αλλάξετε την πίεση αρκετές φορές στο αγρόκτημά σας, ανάλογα με την καλλιέργεια.
Με το Κεντρικό σύστημα πίεσηςελαστικών (CTIS) μπορείτε να ελέγξετε την πίεση από το κάθισμά σας.
Θέλω να μάθω πώς να εφαρμόσω το CTIS στο όχημά μου
ΑΥΞΗΣΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΑΣ ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ, ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΤΕ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΕΙΩΣΤΕ ΤΟ ΣΠΙΝΑΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΤΡΟΧΩΝ
CTIS: Αυξήστε την παραγωγικότητά σας
Αυξήστε την παραγωγικότητά σας
Έως και 4% αύξηση στην παραγωγικότητα λόγω βελτιωμένης έλξης*
Αυξημένη έλξη, λιγότερη ολίσθηση, αύξηση της διάρκειας ζωής και μείωση της κατανάλωσης καυσίμου.
CTIS: Μειώστε τα κόστη σας
Μειώστε τα κόστη σας
Έως και 10% εξοικονόμηση καυσίμου κατά τη χρήση στο χωράφι κατά τη ρύθμιση της πίεσης των ελαστικών σας*
Η αυξημένη επιφάνεια του ελαστικού δημιουργεί λιγότερη πίεση στο έδαφος, αποφεύγοντας τη συμπίεση και διατηρώντας τη γεωργική απόδοση στο μέγιστο δυναμικό της.
CTIS: Προστατέψτε το χώμα σας
Προστατέψτε το χώμα σας
Έως και 33% μείωση της πίεσης στο έδαφος όταν χρησιμοποιείται ρυθμισμένη πίεση**
Η καλύτερη διαχείριση της πίεσης οδηγεί σε λιγότερη φθορά των ελαστικών, λιγότερη κατανάλωση καυσίμου και λιγότερο χρόνο εργασίας, επιτρέποντάς σας να αξιοποιήσετε καλύτερα το μηχάνημά σας.
CTIS: Μειώστε το σπινάρισμα των τροχών
Μειώστε το σπινάρισμα των τροχών
Έως και 30% μείωση στην απώλεια πρόσφυσης όταν χρησιμοποιείτε ενεργά το CTIS*
Μην αφήνετε μια περίοδο βροχών να μειώσει την παραγωγή σας. Με το CTIS, οι καθυστερήσεις λόγω δύσκολωνκαιρικών συνθηκών ανήκουν στο παρελθόν.
Χάρη στο CTIS (Κεντρικό σύστημα πίεσης ελαστικών), μπορείτε να απολαμβάνετε αυτά τα πλεονεκτήματα κατ' απαίτηση από το κάθισμα του οδηγού!
ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙΣΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ CTIS***
Ο εξοπλισμός γίνεται βαρύτερος, ταχύτερος και ισχυρότερος. Τα χωράφια είναι πιο μακριά. Κατά την οδήγηση, χρειάζονται υψηλότερες πιέσεις για να αντιμετωπιστεί η θερμότητα, το βάρος και η ταχύτητα, ενώ η εργασία στο χωράφι απαιτεί τη χαμηλότερη δυνατή πίεση για να εξασφαλιστεί η μέγιστη έλξηκαι η ελάχιστη πίεση στο έδαφος. Η προσκόλληση σε μια πίεση ενέχει μειονεκτήματα - μάθετε πώς μπορεί να σας βοηθήσει το CTIS.
ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΡΥΘΜΙΣΩ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΜΟΥ;
Προστατέψτε το χώμα σας
ΑΥΞΗΣΗ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΤΩΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ
Στο χωράφι, η επαναλαμβανόμενη διέλευση γεωργικού εξοπλισμού δημιουργούν συμπίεση και διάτμηση του εδάφους, μειώνοντας έτσι την ικανότητα αερισμού, διήθησης και διείσδυσης των ριζών των καλλιεργειών. Ο οικονομικός αντίκτυπος της συμπίεσης του εδάφους είναι σημαντικός: μειωμένη απόδοση των καλλιεργειών, πιθανή ανάπτυξη ασθενειών και αποσύνθεση των εδαφών.
Περιορίστε τη συμπίεση του εδάφους
ΠΕΡΙΟΡΊΣΤΕ ΤΗ ΣΥΜΠΊΕΣΗ ΤΟΥ ΕΔΆΦΟΥΣ
Γι' αυτό είναι απαραίτητο να υιοθετήσετε χαμηλότερη πίεση στα χωράφια σας για να μειώσετε το αποτύπωμα του εξοπλισμού, να περιορίσετε το σχηματισμό αυλακώσεων και τη συμπίεση του εδάφους.
Μειώστε τα κόστη σας
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗΣ
Ανεξάρτητα από τον τύπο του οχήματός σας, η σωστή πίεση των ελαστικών είναι απαραίτητη για την εξασφάλιση της καλής συμπεριφοράς στο δρόμο. Αυτό θα βοηθήσει στον περιορισμό της αντίστασης κύλισης, μειώνοντας την κατανάλωση καυσίμου και στη βελτιστοποίηση της διάρκειας ζωής του ελαστικού σας.
ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΑΤΕ; Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ULTRAFLEX ΤΗΣ MICHELIN ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΤΟΥ CTIS
Βελτιώστε την εμπειρία σας με το CTIS χρησιμοποιώντας ελαστικά που είναι σχεδιασμένα να λειτουργούν σε χαμηλή πίεση.
ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ CTIS;
Η MICHELIN συνιστά το σύστημα CTIS που έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί από τη θυγατρική μας εταιρεία, PTG, που ειδικεύεται στην τεχνολογία ελέγχου πίεσης ελαστικών για περισσότερα από 30 χρόνια.
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ CTIS ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΑΚΤΕΡ ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΜΟΥ;
Το Κεντρικό σύστημα πίεσης ελαστικών (CTIS) είναι συμβατό για όλα τα αγροτικά σας μηχανήματα: βυτιοφόρα λιπασμάτων, κοπριαστήρες, ζαρντινιέρες και άλλα εργαλεία.
Το CTIS θα ταιριάζει με:
- Οποιοδήποτε όχημα
- Οποιαδήποτε μάρκα ή γκάμα ελαστικών
- Οποιαδήποτε ρύθμιση
Για να παρακολουθήσετε αυτό το βίντεο, θα πρέπει να αποδεχτείτε ορισμένα cookies από το YouTube. Απλώς κάντε κλικ στο κουμπί παρακάτω για να ενεργοποιήσετε τα cookies.
Αποδεχτείτε τα cookies στο YouTube
ΠΩΣ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΙΕΣΗΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΜΕ ΤΟ ΤΡΑΚΤΕΡ ΜΟΥ;
Σχήμα εξαρτημάτων του κεντρικού συστήματος πίεσης ελαστικών
Το CTIS αποτελείται από:
1. ένα κεντρικό σύστημα ελέγχου
2. μία περιστροφική ένωση με τροχό
3. γραμμές για τη σύνδεση του σκελετού CTIS και κάθε ελαστικού
4. μία σύνδεση μεταξύ του CTIS και του τερματικού (π.χ.: Isobus) στην καμπίνα σας
5. μία σύνδεση μεταξύ του CTIS και του συστήματος αέρα του τρακτέρ σας
Η διαχείριση του αγροτικού σας οχήματος θα γίνεται από επαγγελματία έμπειρο συνεργάτη. Για μια ολοκληρωμένη ματιά στο CTIS, συμπεριλαμβανομένων των τεχνικών πληροφοριών, κατεβάστε τον οδηγό πληροφοριών προϊόντος.
ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΛΕΓΧΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΜΠΙΝΑ;
ISOBUS terminal example
Η διεπαφή στο τερματικό σας είναι πολύ εύκολη στη διαχείριση:
- Φουσκώστε ή ξεφουσκώστε γρήγορα τα ελαστικά, ακόμα και όταν βρίσκεστε εν κινήσει
- Επιλέξτε την επιφάνειά σας (δρόμος, χωράφι) και το φορτίο σας (από γεμάτο σε κενό)
- Επιλέξτε άξονα
- Ρυθμίστε ένα εύρος υψηλών και χαμηλών πιέσεων ανά άξονα
- Μέχρι 18 διαφορετικές διαμορφώσεις
Μπορεί να ενσωματωθεί πλήρως στο τερματικό ISOBUS
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΙΕΣΗΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ MICHELIN: ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ (FAQ)
Θα χρειαστούμε κάποιες πρόσθετες πληροφορίες για να σας δώσουμε μια προσφορά. Επικοινωνήστε μαζί μας για να προχωρήσετε σε μια προσαρμοσμένη προσφορά κάνοντας κλικ ΕΔΩ.
Σχεδόν σε όλα τα αγροτικά οχήματα μπορεί να τοποθετηθεί το CTIS, η κύρια αγορά μας είναι φυσικά τα τρακτέρ και τα ρυμουλκούμενα γενικότερα. Μπορούμε όμως να τοποθετήσουμε τα συστήματά μας σε ψεκαστήρες, σπαρτήρες, θεριστικές μηχανές,
Τις περισσότερες φορές χρειάζονται από 10 έως 12 ώρες ανά άξονα, αλλά η εγκατάσταση ποικίλλει ανάλογα με τον εξοπλισμό. Επικοινωνήστε με τον σύμβουλο CTIS μας για συμβουλές εγκατάστασης ΕΔΩ.
Το σύστημά μας είναι ένα ασφαλές σύστημα που βασίζεται σε αυστηρά πρότυπα ποιότητας και ασφάλειας. Οι περισσότερες μάρκες πρωτότυπου εξοπλισμού έχουν εγκρίνει τη χρήση του CTIS σε συγκεκριμένο εξοπλισμό. Επικοινωνήστε με τον ειδικό μας στο CTIS για συγκεκριμένες ερωτήσεις κατασκευαστή ΕΔΩ.
Για να λειτουργήσει το CTIS είναι απαραίτητος ένας αεροσυμπιεστής (όπως ένας αεροσυμπιεστής φρεναρίσματος). Εάν ο εξοπλισμός σας δεν τον διαθέτει, οποιοσδήποτε αντιπρόσωπος του CTIS μπορεί να σας παράσχει έναν.
Κανένα πρόβλημα! Προσφέρουμε μια εναλλακτική ψηφιακή λύση για τη διαχείριση του CTIS στον εξοπλισμό σας.
Υπάρχουν πολλά πλεονεκτήματα που σχετίζονται με το CTIS, με το πιο ορατό να είναι η κατανάλωση και ο χρόνος που μειώνονται με λιγότερη ολίσθηση. Η φθορά των ελαστικών και ο εκτεταμένος χρόνος πεδίου επίσης. Το πιο σημαντικό είναι η διατήρηση του εδάφους, που είναι σημαντικός παράγοντας για την απόδοση. Βρείτε λεπτομέρειες ΕΔΩ.
Οι σωλήνες - είτε από γόμα είτε μεταλλικοί - στο εξωτερικό του τροχού είναι ένας τυπικός και αξιόπιστος τρόπος για να μεταφερθεί αέρας στο ελαστικό. Στους άξονες ράβδων, έχουμε αναπτύξει μια εσωτερική περιστρεφόμενη ένωση που την κάνει πιο διακριτική και πιο εύκολη στη χρήση με διπλούς.
Ναι! Το CTIS (Central Tire Inflation System) προορίζεται για χρήση κατά παραγγελία ή «εν κινήσει» και «χωρίς όριο ταχύτητας». Η χρήση του ενώ βρίσκεστε εν κινήσει είναι ασφαλής.
Θέλω να ενημερώνομαι για τις αγροτικές λύσεις
* Με βάση μια μελέτη πεδίου που πραγματοποιήθηκε σε πραγματικές συνθήκες στη Σκωτία το 2016 χρησιμοποιώντας τρακτέρ Fendt 939 εφοδιασμένο με ελαστικά Axiobib IF650/65R34 και Axiobib IF710/75R42 και τριαξονικό ρυμουλκούμενο Stewart εξοπλισμένο με ελαστικά Cargoxbib HF605055R6. Συνθήκες δοκιμής εδάφους: σκούρος μπλε άργιλος. Επίσης με βάση μια μελέτη πεδίου που πραγματοποιήθηκε σε πραγματικές συνθήκες στη Γαλλία το 2017 χρησιμοποιώντας ένα τρακτέρ Fendt 724 Vario εξοπλισμένο με ελαστικά MICHELIN Machxbib 710/55 R30 και MICHELIN Machxbib 900/50 R42 και ένα ρυμουλκούμενο GYRAX BMXL 240 με ελαστικά Cargoxbib HF 710/50 R26.5. Συνθήκες δοκιμής εδάφους: αργιλοασβεστολιθικό έδαφος. Τα πραγματικά αποτελέσματα μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με το έδαφος και τις καιρικές συνθήκες.
** Με βάση τους υπολογισμούς TERRANIMO και μια επιτόπια μελέτη που πραγματοποιήθηκε σε πραγματικές συνθήκες στη Γαλλία το 2020 από το Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών της Βέρνης, Σχολή Γεωργικών, Δασών και Επιστημών Τροφίμων HAFL, κατόπιν αιτήματος της Michelin, χρησιμοποιώντας τρακτέρ JOHN DEERE 7310 εξοπλισμένο με ελαστικά MachXBib 600/70R30 και MachXBib 710/70R42 και ένα τριαξονικό ρυμουλκούμενο THIEVIN εξοπλισμένο με ελαστικά TrailXBib 650/55R26.5. Τα πραγματικά αποτελέσματα μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με το έδαφος και τις καιρικές συνθήκες.
*** Εξωτερική μελέτη που ανατέθηκε από τη Michelin και πραγματοποιήθηκε από τον «έλεγχο ελαστικών» το 4ο τρίμηνο του 2021 για την ευρωπαϊκή γεωγραφική περίμετρο.