Η επιλογή μου 0
Ένα ελαστικό που ξανασκαλίζεται στο εργοστάσιο

Edito regrooving hero image Freight transport Help and Advice

Un pneu en phase de recreusage en usine

ΞΑΝΑΣΚΑΛΙΣΜΑ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ: ΑΝΑΝΕΩΣΤΕ ΤΟ ΠΕΛΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΤΕΙΝΕΤΕ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΖΩΗΣ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΞΑΝΑΣΚΑΛΙΣΜΑ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ;

Το ξανασκάλισμα περιλαμβάνει την αφαίρεση γόμας από το στρώμα της υπάρχουσας γόμας για την αποκατάσταση του βάθους του σχεδίου του πέλματος.

Η τεχνική αυτή συνιστάται από τον Ευρωπαϊκό Τεχνικό Οργανισμό Ελαστικών και Ζαντών (ETRTO). Από το στάδιο του σχεδιασμού, η Michelin παρέχει επαρκές πάχος από γόμα για να επιτρέψει το ξανασκάλισμα, χωρίς να επηρεάζεται αρνητικά η αντοχή του ελαστικού.

ΠΟΙΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΕΧΟΥΝ «ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΞΑΝΑΣΚΑΛΙΣΜΑΤΟΣ»;

Όλα τα ελαστικά MICHELIN στα οποία μπορεί να γίνει ξανασκάλισμα,, φέρουν την ένδειξη «REGROOVABLE» στο πλευρό του ελαστικού. Για παράδειγμα, τα ελαστικά φορτηγών MICHELIN X MULTI Z2 με δυνατότητα ξανασκαλίσματος.

Ξανασκαλίστε τα ελαστικά σας

Ξανασκάλισμα ελαστικών Michelin

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΞΑΝΑΣΚΑΛΙΣΜΑΤΟΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ;

Πλεονέκτημα ξανασκαλίσματος: μεγαλύτερη διάρκεια ζωής

Regrooving benefit: longer life

Μεγαλύτερη διάρκεια ζωής

Το ξανασκάλισμα επεκτείνει τη δυνητική διάρκεια ζωής τόσο των νέων ελαστικών MICHELIN όσο και των ελαστικών MICHELIN Remix® αποκαθιστώντας το βάθος του πέλματος, παρέχοντας κατά μέσο όρο έως και 25 % αυξημένη απόσταση σε χιλιόμετρα(1).

Πλεονέκτημα ξανασκαλίσματος: εξοικονόμηση καυσίμων

Regrooving benefit: fuel efficiency savings

Εξοικονόμηση καυσίμου

Έως και 5 % λιγότερα καύσιμα(2). Το ξανασκάλισμα, που γίνεται όταν η αντίσταση κύλισης ενός ελαστικού είναι στο χαμηλότερο επίπεδο, βελτιώνει επίσης την κατανάλωση καυσίμου. Η ενισχυμένη χιλιομετρική απόσταση κατά 25 % που προσφέρει το ξανασκάλισμα δημιουργείται την περίοδο που η κατανάλωση είναι στο χαμηλότερο επίπεδο.

Πλεονέκτημα ξανασκαλίσματος: επιπλέον πρόσφυση

Regrooving benefit: extra grip

Καλύτερη πρόσφυση

Βελτιώστε την πρόσφυση, αυξήστε την ασφάλεια. Το ξανασκάλισμα αποκαθιστά το βάθος του πέλματος, οδηγώντας σε βελτιωμένη πρόσφυση και ασφάλεια στον δρόμο. Σε βρεγμένο οδόστρωμα, τα ελαστικά με ξανασκάλισμα βελτιώνουν την εγκάρσια πρόσφυση και έλξη κατά περίπου 10 % σε σύγκριση με παρόμοια φθαρμένα ελαστικά χωρίς ξανασκάλισμα(3).

Πλεονέκτημα ξανασκαλίσματος: μείωση του περιβαλλοντικού σας αποτυπώματος

Regrooving benefit: Reduce your environmental footprint

Μειώστε το περιβαλλοντικό σας αποτύπωμα

Το ξανασκάλισμα παρατείνει τη διάρκεια ζωής του ελαστικού σας όταν αυτό χρησιμοποιεί τη μικρότερη δυνατή ποσότητα καυσίμου. Αυτό σας επιτρέπει να εξοικονομήσετε έως και 251 kg CO2(4).

Λευκή βίβλος του ξανασκαλίσματος

Regrooving white paper

ΔΩΡΕΑΝ EBOOK ΞΑΝΑΣΚΑΛΙΣΜΑΤΟΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ

Σε αυτό το e-book, θα βρείτε όλες τις βασικές πληροφορίες σχετικά με ελαστικά με δυνατότητα ξανασκαλίσματος.

ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΞΑΝΑΣΚΑΛΙΣΜΑ ΕΝΟΣ ΕΛΑΣΤΙΚΟΥ;

 

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΞΑΝΑΣΚΑΛΙΣΜΑΤΟΣ

Το ξανασκάλισμα όταν παραμένει 2 έως 4 mm βάθους πέλματος καθιστά δυνατή:

  • την αναπαραγωγή του σχεδίου του πέλματος
  • τη ρύθμιση του βάθους ξανασκαλίσματος, έτσι ώστε να διατηρείται πάντα ένα πάχος πέλματος τουλάχιστον 2 mm μεταξύ του κάτω μέρους του σχεδίου του πέλματος και των λινών όταν το ελαστικό δεν έχει δείκτη βάθους.

 

Το υπερβολικό βαθύ ξανασκάλισμα μπορεί:

  • να προκαλέσει ζημιά που οδηγεί σε πρόωρη καταστροφή του ελαστικού
  • να θέσει σε κίνδυνο την έγκριση για αναγόμωση
  • να αποκαλύψει τα λινά στο κάτω μέρος του σχεδίου του πέλματος, γεγονός που καθιστά το ελαστικό μη συμμορφούμενο με τη νομοθεσία

 
Μην κάνετε ξανασκάλισμα εάν:

Το πέλμα παρουσιάζει σοβαρά σημάδια ζημιάς: τρύπες, γρατσουνιές, κοψίματα, απογύμνωση κ.λπ. Σε αυτήν την περίπτωση υπάρχει κίνδυνος τα μεταλλικά λινά να σκουριάσουν: αυτός ο τύπος ζημιάς μπορεί να προκαλέσει ταχεία φθορά του ελαστικού κατά τη χρήση, προκαλώντας δυνητικά ξαφνικό σκάσιμο.

ΣΧΕΔΙΑ ΞΑΝΑΣΚΑΛΙΣΜΑΤΟΣ MICHELIN

Για να σας βοηθήσουμε με το ξανασκάλισμα,, σας παρέχουμε όλα τα σχέδια ξανασκαλίσματος που ταιριάζουν σε κάθε σειρά ελαστικών, σύμφωνα με τα ειδικά χαρακτηριστικά του πέλματός τους. Θα βρείτε αυτά τα σχέδια και περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εκτέλεσή τους (λεπίδες, βάθη, κ.λπ.) στην ενότητα τεχνικών πληροφοριών της σελίδας προϊόντος κάθε ελαστικού με δυνατότητα ξανασκαλίσματος.

Σχέδια ξανασκαλίσματος MICHELIN

Picto regrooving patterns large Help and Advice

ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΞΑΝΑΣΚΑΛΙΣΜΑΤΟΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ, ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΕΤΕ ΤΗΝ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΣΑΣ

Υπολογίστε την πιθανή εξοικονόμησή σας με το εργαλείο ξανασκαλίσματος ελαστικών της MICHELIN για να ξεκινήσετε τη διαδικασία ξανασκαλίσματος!

ΤΙ ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΤΟ ΞΑΝΑΣΚΑΛΙΣΜΑ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΦΟΡΤΗΓΩΝ

Τώρα, ήρθε η ώρα να μας μιλήσουν όσοι έχουν επιλέξει το ξανασκάλισμα ελαστικών για την εμπειρία τους με την προσέγγιση πολλαπλών κύκλων ζωής της Michelin.

ΠΟΛΛΑΠΛΟΙ ΚΥΚΛΟΙ ΖΩΗΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
undefined Video
ΠΟΛΛΑΠΛΟΙ ΚΥΚΛΟΙ ΖΩΗΣ ΤΗΣ MICHELIN στη VAN MIEGHEM LOGISTICS

Ανακαλύψτε τη μαρτυρία ξανασκαλίσματος της βελγικής εταιρείας VAN MIEGHEM, που ειδικεύεται στη μεταφορά εμπορευμάτων.

VAN MIEGHEM LOGISTICS

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟ ΤΟ ΞΑΝΑΣΚΑΛΙΣΜΑ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ;

Το ξανασκάλισμα περιλαμβάνει την αφαίρεση γόμας από το στρώμα της υπάρχουσας γόμας για την αποκατάσταση του βάθους του σχεδίου του πέλματος.

Τα ελαστικά MICHELIN με δυνατότητα ξανασκαλίσματος φέρουν τη λέξη «REGROOVABLE».

Το ξανασκάλισμα ελαστικών φορτηγών είναι μια εργασία που έχει εγκριθεί και συνιστάται από την E.T.R.T.O. και την A.F.N.O.R. (πρότυπο NFR12714) για την ασφάλεια και την αύξηση των επιδόσεων που προσφέρει.

ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ ΤΟ ΞΑΝΑΣΚΑΛΙΣΜΑ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ;

Τα ελαστικά αυτοκινήτων δεν φέρουν την ένδειξη «regroovable». Συνεπώς, η διαδικασία αυτή απαγορεύεται για τα ελαστικά αυτά.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ: ΞΑΝΑΣΚΑΛΙΣΜΑ ΚΑΙ ΑΝΑΓΟΜΩΣΗ ΣΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΜΟΥ;

Το ξανασκάλισμα δεν επηρεάζει την αναγόμωση MICHELIN Remix. Το ποσοστό αποδοχής της αναγόμωσης MICHELIN Remix είναι πανομοιότυπο για ένα ελαστικό MICHELIN με και χωρίς ξανασκάλισμα: 90 %(5).

ΑΝΑΚΑΛΥΨΤΕ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΟΜΩΣΗ

ΝΟΜΙΚΕΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ

(1) Σε σύγκριση με ένα φθαρμένο ελαστικό MICHELIN που δεν έχει ξανασκαλιστεί. Οι πληροφορίες βασίζονται στις συστάσεις της Γαλλικής Ομοσπονδίας Κατασκευαστών Ελαστικών (TNPF) για το 2019, σύμφωνα με τις οποίες το ξανασκάλισμα φθαρμένων ελαστικών αυξάνει τη διάρκεια ζωής των ελαστικών μέσω της χρήσης όλου του διαθέσιμου καουτσούκ

(2) Εξοικονόμηση 5,4 % στην κατανάλωση καυσίμων: στις πίστες δοκιμών της Michelin στο Ladoux (Γαλλία) στις 5 Μαΐου 2021, υπό την επίβλεψη της DEKRA (έκθεση υπ’ αριθ. 21CPAEXT-030). Για τη σύγκριση μεταξύ νέων ελαστικών και ξανασκαλισμένων ελαστικών (R5 mm), χρησιμοποιήθηκαν δύο πανομοιότυπα φορτηγά Volvo FH500, εξοπλισμένα με ελαστικά 315/70 R 22.5 MICHELIN X® LINE™ ENERGY™ Z2 και D2 και το καθένα ρυμουλκούσε ένα πλήρως φορτωμένο (40 τόνους) ρυμουλκούμενο Schmitz Cargobull εξοπλισμένο με ελαστικά 385/55 R 22.5 MICHELIN X® LINE™ ENERGY™ σε πανομοιότυπες πιέσεις (8,5 b, 7,5 b και 9,0 b). Τα αποτελέσματα ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες, τον τύπο του δρόμου, το μέγεθος των ελαστικών και το στυλ οδήγησης.

(3) Σε βρεγμένο έδαφος, τα ξανασκαλισμένα ελαστικά προσφέρουν περίπου 10 % μεγαλύτερο εγκάρσιο κράτημα και πρόσφυση σε σύγκριση με τα ίδια φθαρμένα ελαστικά. Εσωτερική μελέτη που διεξήχθη από τη Michelin σε πίστα από γυαλισμένο σκυρόδεμα στο Ladoux (Γαλλία) το 2010. Τα αποτελέσματα ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τις πραγματικές συνθήκες χρήσης.

(4) Η εξοικονόμηση CO2 από το μοντέλο πολλαπλών κύκλων ζωής της Michelin ενισχύεται χάρη στην εξοικονόμηση καυσίμων που συνδέεται με το ξανασκάλισμα (έως και 5,4 %(2)). Σύμφωνα με μελέτη υπό πραγματικές συνθήκες χρήσης (με χρήση ελαστικών 315/70 R 22.5 τοποθετημένων στους άξονες κίνησης και κατευθυντήριους άξονες ενός φορτηγού 4x2 που χρησιμοποιείται για διεθνείς και εθνικές μεγάλες αποστάσεις, τα οποία έχουν ξεπεράσει το 50 % της φθοράς), η μέση χιλιομετρική απόσταση για τα ελαστικά MICHELIN X® LINE™ ENERGY™ Z2 και MICHELIN X® LINE™ ENERGY™ D2 είναι 232.200 km πριν από το ξανασκάλισμα* (*Εσωτερική πηγή και υπολογισμός της Michelin, βάσει μετρήσεων που πραγματοποιήθηκαν από τις ομάδες της Michelin κατά τη διάρκεια επιθεωρήσεων πελατών σε 488 άξονες, στην Αυστρία, το Βέλγιο, την Κροατία, την Τσεχική Δημοκρατία, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ελλάδα, την Ουγγαρία, την Ιταλία, τις Κάτω Χώρες, την Πολωνία, την Πορτογαλία, τη Ρουμανία, τη Σερβία, τη Σλοβενία, την Ισπανία και την Τουρκία, κατά την περίοδο 2020 έως το 2023), με μια προσομοίωση που βασίζεται στα συλλεχθέντα αποτελέσματα και προτείνει την επέκταση της διάρκειας ζωής μέχρι να απομένουν 3 mm. Τα αποτελέσματα ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες και τις συνθήκες του δρόμου. Η άποψη είναι ότι τα ελαστικά μας ταξιδεύουν έως και 25 % (1) περισσότερο χάρη στο ξανασκάλισμα, δηλαδή 58.050 km (232.200 x 25 %). Η εξοικονόμηση καυσίμων υπολογίζεται για την απόσταση που διανύθηκε με ξανασκαλισμένα ελαστικά (58.050 km) με μέση κατανάλωση 29,5 L/100 km για τα νέα ελαστικά και 27,91 L/100 km για τα ξανασκαλισμένα ελαστικά (πηγή: Έκθεση DEKRA υπ’ αριθ. 21CPAEXT-030). 29,5 x 5,4 %, δηλαδή εξοικονόμηση 1,59 L/100 km για ένα αρθρωτό φορτηγό και τριαξονικό ρυμουλκούμενο (συνεπώς 12 ελαστικά). Κατά συνέπεια, υπάρχει εξοικονόμηση 0,13 L/100 km ανά ελαστικό (1,59 L/12), δηλαδή 0,13 L x 58.050 km/100 = 77 λίτρα καυσίμων που εξοικονομούνται κατά την οδήγηση με ξανασκαλισμένα ελαστικά, άρα εξοικονόμηση 77 λίτρων ντίζελ x 3,24 kg CO2 = 251 kg CO2. Ο συντελεστής εκπομπών 3,24 kg CO2 για 1 λίτρο ντίζελ προέρχεται από την αξιολόγηση του κύκλου ζωής που διενήργησε η ADEME για το καθαρό ντίζελ. Περιλαμβάνει τις εκπομπές κατά τα στάδια παραγωγής του ντίζελ (17 %) και κατά την καύση του (83 %). Πηγή: ADEME. Base Empreinte, Étude Carbone, έκδοση 22.0.0, 02/08/2022. Επομένως, 77 x 3,24 kg CO2 = 251 kg CO2.

(5) Δοκιμή Michelin που πραγματοποιήθηκε σε 1 εκατομμύριο ελαστικά που προέβλεπαν αναγόμωση MICHELIN Remix το 2008 και το 2009. Η διαφορά στο ποσοστό έγκρισης μεταξύ αναγομωμένων ελαστικών με ξανασκάλισμα και αναγομωμένων ελαστικών χωρίς ξανασκάλισμα είναι κάτω από 0,2 %.

Χρησιμοποιείτε ένα παλιό πρόγραμμα περιήγησης στο Web.

Χρησιμοποιείτε ένα πρόγραμμα περιήγησης που δεν υποστηρίζεται από αυτόν τον ιστότοπο. Αυτό σημαίνει ότι ορισμένες λειτουργίες ενδέχεται να μην λειτουργούν, όπως προβλέπεται. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε παράξενες συμπεριφορές κατά την περιήγηση.

Χρησιμοποιήστε ή αναβαθμίστε/εγκαταστήστε ένα από τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης για να επωφεληθείτε πλήρως από αυτόν τον ιστότοπο.

Firefox 78+
Edge 18+
Chrome 72+
Safari 12+
Opera 71+