header 1

Διακρίνοντας την αλήθεια από τον μύθο: η αλήθεια για την εκ νέου αυλάκωση των ελαστικών φορτηγών

Δημοσιοποιήθηκε στις 4 Φεβρουαρίου 2024 - 3 Λεπτά ανάγνωσης

Για να ξεκαθαρίσουμε τυχόν παρανοήσεις, ας διερευνήσουμε γιατί το ξανασκάλισμα των ελαστικών αντιμετωπίζει τις οικονομικές και περιβαλλοντικές προκλήσεις των περισσότερων εταιρειών μεταφορών, συμπεριλαμβανομένων των διαχειριστών μικρών στόλων. Ο Διευθυντής Michelin Performance Data Manager , Corentin Berger, και ο Διευθυντής Product Category Manager, Pierre Montel, μας δίνουν περισσότερες πληροφορίες.

 

Τα ελαστικά με ξανασκάλισμα έχουν περιορισμένη διάρκεια ζωής.

μύθος

CTA_True-False_button_false_GR

Το ξανασκάλισμα μπορεί να αυξήσει το δυναμικό χιλιομέτρων τόσο των νέων ελαστικών MICHELIN όσο και των αναγομωμένων ελαστικών MICHELIN Remix® κατά μέσο όρο κατά 25%. Η διαδικασία ξανασκαλίσματος είναι ένα κρίσιμο στάδιο για τη βελτιστοποίηση των χιλιομέτρων των ελαστικών σας και την πλήρη αξιοποίηση των δυνατοτήτων τους.

Το ξανασκάλισμα των ελαστικών φορτηγών βοηθά στη σημαντική εξοικονόμηση. Όταν πραγματοποιείται σε ελαστικό MICHELIN πρώτης ζωής (μόλις φτάσει τα 2-4 mm του υπολειπόμενου βάθους πέλματος) και πάλι σε ελαστικό MICHELIN Remix, προσφέρει συνδυασμένη αύξηση της χιομετρικής απόδοσης κατά 50% .

Διάρκεια ζωής ελαστικών

tyre life cycle regrooving michelin tyre

Παρατείνοντας τη διάρκεια ζωής των νέων ελαστικών MICHELIN και των αναγομωμένων ελαστικών MICHELIN Remix κατά 25%, εξοικονομείτε ένα πέλμα για κάθε τέσσερα ξανασκαλίσματα.

Το ξανασκάλισμα ελαστικών φορτηγών προσφέρει πραγματική εξοικονόμηση κόστους.

μεγάλη αλήθεια

CTA_True-False_button_very_true_GR

Καθ' όλη τη διάρκεια ζωής του, η χαμηλή αντίσταση κύλισης του ελαστικού επιτρέπει τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και, συνεπώς, των εκπομπών CO2. Το ξανασκάλισμα πραγματοποιείται όταν το ελαστικό έχει τη χαμηλότερη αντίσταση κύλισης, επιτρέποντάς σας να εξοικονομήσετε έως και 5% στην κατανάλωση καυσίμου (1). Τα ελαστικά με ξανασκάλισμα προσφέρουν επίσης 25% επιπλέον χιλιομετρική απόδοση. 

αντίσταση κύλισης ελαστικών

Schema about rolling resistance between new and retreaded tyres

Πώς θα μετρήσετε εύκολα τον αντίκτυπο στον στόλο σας;

Στη Michelin, μπορούμε να σας βοηθήσουμε να υπολογίσετε δεδομένα όπως η εξοικονόμηση πρώτων υλών, η εξοικονόμηση καυσίμου και, συνεπώς, η εξοικονόμηση CO2, για να αυξήσετε την ευαισθητοποίηση σχετικά με τα οικονομικά και περιβαλλοντικά οφέλη από το ξανασκάλισμα και/ή την αναγόμωση των ελαστικών σας.

 

Τα ελαστικά φορτηγών με ξανασκάλισμα προσφέρουν λιγότερη ασφάλεια.

 

μύθος

CTA_True-False_button_false_GR

Η πρακτική του ξανασκαλίσματος συνίσταται στη χάραξη νέων αυλακώσεων στα υπάρχοντα στρώματα γόμας  που ενσωματώνονται στα νέα ελαστικά MICHELIN και Remix, χρησιμοποιώντας ένα ειδικό εργαλείο ξανασκαλίσματος . Αυτό βαθαίνει το βάθος πέλματος του ελαστικού, ώστε να μπορείτε να ανακτήσετε την πρόσφυση και να οδηγείτε με απόλυτη ασφάλεια. Σε βρεγμένες επιφάνειες, η πρόσφυση ενός ελαστικού με ξανασκάλισμα βελτιώνεται κατά περίπου 10% σε σύγκριση με το ίδιο ελαστικό όταν αυτό έχει φθαρεί (2).

Μπορώ να δημιουργήσω εκ νέου αυλάκωση σε οποιοδήποτε ελαστικό φορτηγού.

αλήθεια

CTA_True-False_button_true_but_GR

Τα ελαστικά MICHELIN με ξανασκάλισμα φέρουν στο πλευτό το σύμβολο «U» ή τη «REGROOVABLE». Η Michelin συνιστά να ξανασκαλίζετε όταν υπάρχουν ακόμα 2-4 mm εναπομείναντος πέλματος. Όλα τα ελαστικά MICHELIN διαθέτουν σήμανση ξανασκαλίσματος στο κέντρο των δεικτών φθοράς του πέλματος, ώστε να είναι δυνατή η πραγματοποίηση υψηλής ποιότητας ξανασκαλίσματος. Είναι σημαντικό το ξανασκάλισμα να πραγματοποιείται από επαγγελματία σύμφωνα με τις συνιστώμενες οδηγίες μας.

Παρόλο που η Michelin συνιστά την αλλαγή των ελαστικών λεωφορείων και φορτηγών, ορισμένες χώρες δεν αποδέχονται τη χρήση ελαστικών με ξανασκάλισμα στον μπροστινό άξονα.

 


Monitor the wear indicator of your truck tyre

What a wear indicator looks like ?


Κατεβάστε το MyTechExpert

download mytechexpert

Το ξανασκάλισμα  είναι ευεργετικό για το περιβάλλον.

μεγάλη αλήθεια

cta verytrue

Το ξανασκάλισμα των ελαστικών παρατείνει τη διάρκεια ζωής τους,αυξάνοντας την ενεργειακή αποτελεσματικότητα. Η πρακτική αυτή σημαίνει ότι μπορείτε να μειώσετε τις εκπομπές CO2 κατά έως και 1,1 kg/100 km ανά άξονα (3).

Το ξανασκάλισμα  σημαίνει επίσης λιγότερα απόβλητα, καθώς χρησιμοποιούνται λιγότερες πρώτες ύλες, επειδή παρατείνεται η διάρκεια ζωής του ελαστικού. Περιορίζει, επίσης, την εκπομπή σωματιδίων φθοράς, τα οποία είναι πιο κοινά στα νέα ελαστικά.

Το ξανασκάλισμα  είναι μια διαδικασία δύσκολη.

μύθος

CTA_True-False_button_false_GR

Προκειμένου να αποφευχθεί η παραμονή του οχήματος στο συνεργείο κατά τη διάρκεια του ξανασκαλίσματος, σας συνιστούμε να διατηρείτε σε απόθεμα κάποια ελαστικά για να βελτιστοποιήσετε τις καθημερινές δραστηριότητές σας. Χρειάζονται περίπου 2,5 ώρες για να πραγματοποιηθεί το ξανασκάλισμα σε τέσσερα ελαστικά. Ο μεταπωλητής σας μπορεί να ολοκληρώσει την εργασία με επαγγελματικό τρόπο.

Ειδικά σχέδια ξανασκαλίσματος είναι διαθέσιμα για κάθε ελαστικό για να καθοδηγήσουν τις εργασίες ξανασκαλίσματος. Τα ελαστικά με ξανασκάλισμα παρέχουν πρόσθετη πρόσφυση και έλξη, βελτιστοποιώντας την χιομετρική απόδοση του ελαστικού και μειώνοντας την κατανάλωση καυσίμου.

Είστε έτοιμοι να δοκιμάσετε τις γνώσεις σας σχετικά με τα αναγομωμένα ελαστικά;

Μην παρασύρεστε από προκατειλημμένες απόψεις και διαβάστε το άρθρο μας για να μάθετε περισσότερα σχετικά με την αναγόμωση.

Πηγές

(1) Μείωση της κατανάλωσης καυσίμου κατά 5,6%: εσωτερική μελέτη της Michelin που πραγματοποιήθηκε στο Ladoux (Γαλλία) τον Μάιο του 2021, υπό την επίβλεψη της DEKRA, κατά την οποία συγκρίθηκαν τα νέα ελαστικά MICHELIN X® LINETM ENERGYTM Z2 και D2 315/70 R 22,5 με τα ίδια ελαστικά με ξανασκάλισμα(R 5 mm). Τα αποτελέσματα ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τις συνθήκες πραγματικής χρήσης και ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες, τον τύπο δρόμου, τις διαστάσεις  του ελαστικού και τον τρόπο οδήγησης.
(2) Εσωτερική μελέτη της Michelin το 2010 στο Ladoux σε στροφή από γυαλισμένο σκυρόδεμα. Τα αποτελέσματα ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τις συνθήκες πραγματικής χρήσης και ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες, τον τύπο δρόμου, τις διαστάσεις του ελαστικού και τον τρόπο οδήγησης.
(3) Μελέτη της Michelin που διεξήχθη σε 1 εκατομμύριο ελαστικά που παρασχέθηκαν για αναγόμωση Michelin Remix το 2008 και το 2009. Η διαφορά στο ποσοστό έγκρισης μεταξύ των αναγομωμένων ελαστικών με αυλακώσεις και των αναγομωμένων ελαστικών χωρίς αυλακώσεις είναι μικρότερη από 0,2%.
(4) Η σύνθεση και το σχέδιο πέλματος των ελαστικών MICHELIN Remix είναι σε μεγάλο βαθμό το ίδιο με εκείνα που χρησιμοποιούνται για τα νέα ελαστικά MICHELIN. Το 90% της γκάμας ελαστικών MICHELIN Remix χρησιμοποιεί το ίδιο καλούπι και τα ίδια υλικά με τα νέα ελαστικά MICHELIN, γεγονός που οδηγεί σε ισοδύναμη απόδοση μεταξύ των ελαστικών MICHELIN Remix και των νέων ελαστικών MICHELIN. Εσωτερικές αξιολογήσεις που πραγματοποιήθηκαν από το Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογίας Michelin με βάση τις μαρτυρίες πελατών που συλλέγονται στην Ευρώπη από το 2015.

Χρησιμοποιείτε ένα παλιό πρόγραμμα περιήγησης στο Web.

Χρησιμοποιείτε ένα πρόγραμμα περιήγησης που δεν υποστηρίζεται από αυτόν τον ιστότοπο. Αυτό σημαίνει ότι ορισμένες λειτουργίες ενδέχεται να μην λειτουργούν, όπως προβλέπεται. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε παράξενες συμπεριφορές κατά την περιήγηση.

Χρησιμοποιήστε ή αναβαθμίστε/εγκαταστήστε ένα από τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης για να επωφεληθείτε πλήρως από αυτόν τον ιστότοπο.

Firefox 78+
Edge 18+
Chrome 72+
Safari 12+
Opera 71+