retreadingtyres header

Αναγόμωση ελαστικών φορτηγών: η διαφορά της αλήθειας από τη φαντασία

Δημοσιοποιήθηκε στις 29 Μαρτίου 2023 - 5 Λεπτά ανάγνωσης

Ας διώξουμε μακριά όλες τις παρεξηγήσεις σχετικά με την αναγόμωση μια και καλή. Δείτε γιατί αυτή η διαδικασία δεν είναι μόνο ένα οικονομικό θέμα αλλά είναι και οικολογικό για τις εταιρείες μεταφορών, συμπεριλαμβανομένου τους μικρούς στόλους. David Cardoso*, Διαχειριστής Κατηγορίας Προϊόντων Αναγόμωσης στην Michelin**, πείτε μας περισσότερα.

retreadingtyres portrait

David Cardoso Διαχειριστής Κατηγορίας Προϊόντων – Αναγόμωση Φορτηγού και Λεωφορείου – EMEA** στην Michelin

Τα ελαστικά φορτηγών με αναγόμωση προσφέρουν πραγματική εξοικονόμηση κόστους

ΣΩΣΤΟ – Κατά μέσο όρο, ένα ελαστικό με αναγόμωση κοστίζει 40%*** λιγότερο από ένα νέο ελαστικό, ακόμα κι όταν συχνά περιέχει τα ίδια συστατικά ελαστικού και τεχνολογίες, και διατηρεί τα επίπεδα απόδοσης ενός νέου ελαστικού.

Τα περιβλήματα ελαστικών MICHELIN έχουν σχεδιαστεί ώστε η αναγόμωση να γίνεται ακόμα περισσότερες φορές σε συγκεκριμένους τύπους χρήσης

Τα ελαστικά φορτηγών με αναγόμωση δεν είναι τόσο αξιόπιστα

ΛΑΘΟΣ – Η αναγόμωση είναι η αντικατάσταση ενός φθαρμένου πέλματος ελαστικού με ένα νέο. Όταν η διαδικασία πραγματοποιείται από ειδικούς, σε ένα περίβλημα καλής ποιότητας, το ελαστικό με αναγόμωση προσφέρει συγκριτική απόδοση σε σχέση με το νέο ελαστικό στο πλαίσιο ασφάλειας, ανθεκτικότητας, απόδοσης και μιλιών.

Παρόλα αυτά, για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα, κάποια άτομα συσχέτιζαν τα τα εγκαταλελειμμένα στο δρόμο πέλματα ελαστικών αποκλειστικά με τα ελαστικά αναγόμωσης. Αυτό είναι λάθος, αλλά διατήρησε ζωντανή την παρανόηση.

Ένα ελαστικό μπορεί να αναγομωθεί έως τρεις φορές, ανάλογα το περίβλημα και τον τύπο χρήσης του ελαστικού

ΣΩΣΤΟ - Ο αριθμός των αναγομώσεων εξαρτάται από την κατάσταση του περιβλήματος μόλις το ελαστικό φθαρεί, και συγκεκριμένα από το δυναμικό του. Τα ελαστικά που χρησιμοποιούνται για εφαρμογές έργων μπορούν να δεχτούν αναγόμωση δύο φορές με MICHELIN Remix ή ακόμα τρεις φορές με RECAMIC ή Laurent Retread. Όσον αφορά το τεχνικό κομμάτι, το περίβλημα δεν κάνει συχνά κύκλους (δεν γυρνάει γύρω πολλές φορές). Αυτή δεν είναι η περίπτωση για μεταφορές μεγάλων αποστάσεων, όπου υπάρχει λιγότερη εφαρμογή της μηχανής/ροπή πέδησης. Για αυτόν τον τύπο λειτουργίας, γίνεται αναγόμωση του ελαστικού μόνο μια φορά, αλλά θα μπορεί να καλύψει έως ένα εκατομμύρια χιλιόμετρα***!

Το περίβλημα ελαστικού δεν έχει σχέση με την αναγόμωση

ΛΑΘΟΣ – Είναι ένας σημαντικός παράγοντας. Για αναγόμωση καλής ποιότητας, χρειάζεστε ένας ανθεκτικό περίβλημα. Μια καλή υποστήριξη, συνδυασμένη με τις γνώσεις των επαγγελματιών, δίνει προτεραιότητα σε ένα ελαστικό με αναγόμωση που κάνει μια εξαιρετική δουλειά.

Μπορεί να γίνει αναγόμωση κατά τη διάρκεια της ζωής των περιβλημάτων υψηλής ποιότητας μέχρι να επιτευχθεί το νόμιμο όριο (για παράδειγμα, 10 χρόνια στο ΗΒ).

Η αναγόμωση δεν είναι για στόλους μικρών φορτηγών

ΛΑΘΟΣ - Η αναγόμωση είναι κατάλληλη για στόλους όλων των μεγεθών! Επίσης, χαρίζει τρία οφέλη που δεν είναι ασήμαντα για τον προϋπολογισμό των ελαστικών τους: τιμή, χιλιόμετρα και ευέλικτη χρήση. Η αναγόμωση είναι καλή για το περιβάλλον γιατί μεγιστοποιεί τη χρήση των ακατέργαστων υλικών και μειώνει την ποσότητα απορριμάτων που θα ανακυκλωθούν.

Η Michelin ήταν πρωτοπόρος στην αναγόμωση

ΣΩΣΤΟ – Η Michelin είναι ένας βασικός παίκτης στην αναγόμωση, με πάνω από 60 χρόνια εμπειρίας, είναι συνέχεια της προσφοράς του νέου ελαστικού της. Οι ομάδες αναγόμωσης δουλεύουν από κοντά με τις ομάδες νέων ελαστικών, από την αρχή του έργου. Κατά μέσο όρο, η αναγόμωση εξοικονομεί το 70% των ακατέργαστων υλικών σε σύγκριση με ένα νέο ελαστικό***.


Τρεις καλοί λόγοι για την αναγόμωση ελαστικών

gr three good reasons to retread tyres

Τρεις μάρκες αναγόμωσης του ομίλου Michelin

retreadingtyres brand1

Michelin REMIX® (Ευρωπαϊκό) – Premium

Αποκλειστική αναγόμωση στα περιβλήματα Michelin.
Διατηρήστε την απόδοση των νέων ελαστικών MICHELIN (ασφάλεια, αντοχή, απόδοση, μίλια, κλπ.)


retreadingtyres brand2


Michelin RECAMIC (παγκοσμίως)

Πέλματα που κατασκευάζονται στη Γαλλία σε ένα εργοστάσιο του Ομίλου MICHELIN.
Πωλούνται σε συνεργάτες που έχουν συνεργεία αναγόμωσης.
Χωρίς αποκλειστικότητα σχετικά με την τεχνική καθοδήγηση των περιβλημάτων και υποστήριξη από τους ειδικούς MICHELIN


retreadingtyres brand3


Laurent RETREAD (κυρίως σε Γαλλία / Γερμανία / Ελβετία/ Μπενελούξ & Ισπανία)

Τοπική αναγόμωση στο εργοστάσιο Avalon στη Γαλλία (Burgundy – Franche Comté).
Χωρίς αποκλειστικότητα σχετικά με τα περιβλήματα


Πηγές

* Συνέντευξη με τον David Cardoso στις 29 Οκτωβρίου 2021
**Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Ζώνες της Αφρικής
***Όλοι οι αριθμοί που αναφέρονται σε αυτό το άρθρο είναι από τη γαλλική λευκή βίβλο της Michelin: “Pour en finir avec les idées reçues sur le recreusage et le rechapage”.

Χρησιμοποιείτε ένα παλιό πρόγραμμα περιήγησης στο Web.

Χρησιμοποιείτε ένα πρόγραμμα περιήγησης που δεν υποστηρίζεται από αυτόν τον ιστότοπο. Αυτό σημαίνει ότι ορισμένες λειτουργίες ενδέχεται να μην λειτουργούν, όπως προβλέπεται. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε παράξενες συμπεριφορές κατά την περιήγηση.

Χρησιμοποιήστε ή αναβαθμίστε/εγκαταστήστε ένα από τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης για να επωφεληθείτε πλήρως από αυτόν τον ιστότοπο.

Firefox 78+
Edge 18+
Chrome 72+
Safari 12+
Opera 71+