eurotruck header

Euro Truck Simulator 2: η ζωή ενός οδηγού φορτηγού μετατρέπεται σε παιχνίδι

Δημοσιοποιήθηκε στις 29 Μαρτίου 2023 - 10 Λεπτά ανάγνωσης

Οι οδηγοί φορτηγών είναι εκεί έξω μόνοι τους, οδηγώντας σε δύσκολες καταστάσεις, εξερευνώντας νέα μέρη - και μοιάζουν σαν ένα είδος καθημερινού ήρωα. Καθώς πραγματικά εκατομμύρια άνθρωποι ανά τον κόσμο ενθουσιάζονται με την ευκαιρία ενός παιχνιδού ρόλου με τον δικό τους φανταστικό ήρωα, οι μάρκες μπαίνουν επίσης στο παιχνίδι.

eurotruck portrait

Pavel Sebor, Διεθύνων Σύμβουλος της SCS Software δημιουργός του Euro Truck Simulator 2 και Mike Lawton, υπεύθυνος της Michelin του Παγκόσμιου Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας για το brand licensing

 

Ένθερμοι φαν για αληθινές μάρκες

Αν δεν έχετε ακούσει ποτέ την απόλυτη επιτυχία, το ‘Euro Truck Simulator 2’, είναι ένα βιντεοπαιχνίδι που βάζει τους παίκτες στη θέση του οδηγού στο δικό τους φορτηγό βαρέως τύπου. Ξεκινάνε ως ένας οδηγός που έχει προσληφθεί πρόσφατα και που του ζητάνε να μεταφέρει ένα φορτίο. Καθώς συνεχίζουν στο παιχνίδι, οδηγούν μέσα από διάσημες πόλεις και γραφικούς δρόμους, σε μεγαλύτερο δρομολόγιο και περισσότερο φορτίο, ανεβαίνουν κατηγορία και τέλος μπορούν να αρχίσουν τη δική τους εταιρεία και να διαχειρίζονται έναν ολόκληρο στόλο. Σε όλο το παιχνίδι, μπορούν να εξατομικεύουν τα οχήματά τους.

“Όταν παρουσιάσαμε για πρώτη φορά το Euro Truck Simulator 2, έπρεπε να δημιουργήσουμε αρκετό περιεχόμενο, πολύ γρήγορα” θυμάται ο Pavel Sebor, Διευθύνων Σύμβουλος της SCS Software(1). Ως αποτέλεσμα, οι πρώτες εκδόσεις του παιχνιδιού δεν ήταν τόσο λεπτομερείς σε σχέση με την τελευταία έκδοση, η οποία μοιάζει με την αληθινή ζωή. Σήμερα, οι ένθερμοι φαν έχουν ανεβάσει τις προσδοκίες τους. «Όσο πιο ρεαλιστικό το κάνουμε, τόσο καλύτερα νιώθουν οι παίκτες μας,» αναφέρει. «Δεν θέλουν να οδηγούν ένα φορτηγό με ένα φανταστικό όνομα μάρκας ή ένα φανταστικό όνομα ελαστικού. Θέλουν να παίζουν με τις μάρκες που γνωρίζουν και αγαπούν.»

 

"«Οι παίκτες δεν θέλουν να οδηγούν ένα φορτηγό με ένα φανταστικό όνομα μάρκας ή ένα φανταστικό όνομα ελαστικού. Θέλουν να παίζουν με τις μάρκες που γνωρίζουν και αγαπούν.»“

Pavel Sebor, Διευθύνων Σύμβουλος της SCS Software δημιουργός του Euro Truck Simulator 2


Για αυτόν τον λόγο οι μάρκες, όπως η Michelin, είναι στο προσκήνιο αυτής της επιτυχημένης ιστορίας. «Η συνεργασία μας ξεκίνησε πριν από επτά χρόνια,» αναφέρει ο Mike Lawton, υπεύθυνος της Michelin του Παγκόσμιου Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας για το brand licensing (2). «Ήταν μια ωφέλιμη εμπειρία από κοινού» προσθέτει. «Μοιραζόμαστε τις τεχνικές γνώσεις και τα δεδομένα μας με την SCS Software, το οποίο χαρίζει στο παιχνίδι τους ακόμα περισσότερη αξιοπιστία. Ολόκληρη η σχέση συνδέεται με την αυθεντικότητα για να δίνει στους παίκτες μια πραγματική αίσθηση των προϊόντων μας. Είναι ένα κέρδος και για εμάς καθώς μπορούμε να επικοινωνούμε με τον χρήστη που στοχεύουμε με έναν πολύ διαφορετικό τρόπο. Οι φαν μας δεσμεύονται με τη μάρκα με ένα τρόπο που δεν το έχουν ξανακάνει.»

 

eurotruck img1


Η εξατομίκευση παίρνει την πρώτη θέση

“Το στοιχείο συντονισμού είναι τεράστιο,” λέει ο Sebor. «Τα φορτηγά στο παιχνίδι μας είναι σαν τεράστιες κούκλες barbie - μπορείς να αλλάξεις τους καθρέφτες, το σχεδιασμό, να προσθέσεις ανεμοθραύστες - είναι σημαντικό για τους ανθρώπους να έχουν τον έλεγχο στην εμφάνιση του φορτηγού τους.» Οι παίκτες που αναζητούν μια απόλυτα δυνατή εμπειρία μπορούν να αγοράσουν το  Michelin Fan Pack. Επιπλέον, περιλαμβάνει μια πολύ λεπτομερής σειρά ελαστικών φορτηγού έτσι οι παίκτες μπορούν να επιλέξουν το κατάλληλο ελαστικό για την εφαρμογή τους. «Του χαρίζει ένα διαφορετικό επίπεδο γνησιότητας,» λέει ο Lawton. Το fan pack επιτρέπει επίσης τους παίκτες να βάψουν το δικό τους φορτηγό με το μπλε και κίτρινο χαρακτηριστικό χρώμα της Michelin, να προσθέσουν αδειοδοτημένα προϊόντα Michelin όπως καπέλα, ψυγειάκια και αποσμητικά χώρου για το εσωτερικό της καμπίνας του και φυσικά να βάλουν την θρυλική μασκότ της Michelin πάνω στο φορτηγό τους.

 

"Είμαστε μια μάρκα που έχει απήχηση στους ανθρώπους. Οι υποστηρικτές της μάρκας μας έχουν μεγαλώσει με τον Michelin man, έχουν παίξει με σετ παιχνιδιού σαν παιδιά!“

Mike Lawton, υπεύθυνος της Michelin του Παγκόσμιου Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας για το brand licensing.



Η Michelin έχει ψηφιστεί πολλές φορές ως μια από τις καλύτερες, τις πιο αναγνωρίσιμες μάρκες στον κόσμο  - επομένως δεν είναι έκπληξη ότι έχει γίνει λήψη του fan pack πάνω από 600,000 φορές από τον Ιανουάριο 2017 που βγήκε στην αγορά. «Είμαστε μια μάρκα που έχει απήχηση στους ανθρώπους. Οι υποστηρικτές της μάρκας μας έχουν μεγαλώσει με τον Michelin man, έχουν παίξει με σετ παιχνιδιού σαν παιδιά! Είμαστε μια μάρκα που είναι μαζί με τους ανθρώπους ολόκληρη τη ζωή τους," λέει ο Lawton. «Βλέπουν τη μάρκα μας ως μια αξιόπιστη και με πραγματική φερεγγυότητα.»

 

eurotruck img2


Επόμενο

Κατά τη διάρκεια των χρόνων έγινε αυτό που περιγράφει ο Lawton ως μια «φυσική εξέλιξη της πραγματικότητας.» Λέει: «Η πρώτη πραγματικότητα ήταν να δεις απλώς ένα ελαστικό Michelin στο παιχνίδι. Αργότερα, οι παίκτες μπορούσαν να επιλέξουν τον τύπο του ελαστικού που ήθελαν και να διακοσμήσουν το φορτηγό τους με επώνυμα προϊόντα.»
«Για εμένα, το επόμενο στάδιο θα είναι να βάλουμε ρεαλισμό μέσα στην εμπειρία. Όχι μόνο την παρουσία της μάρκας, αλλά και την αξία της μάρκας - για να δείξουμε ότι η Michelin προσφέρει καλύτερη διάρκεια ζωής και ασφάλεια,» λέει ο Lawton. Αυτή η πιο βαθιά εμπειρία θα σημαίνει, για παράδειγμα, μια ολοκληρωμένη πραγματική απόδοση και ασφάλεια μέσα στο παιχνίδι. Για παράδειγμα, η αντίσταση κύλισης και η απόδοση πέδησης σε υγρές επιφάνειες, οι οποίες εξαρτώνται σε υψηλό βαθμό από την τεχνολογία μέσα στο ελαστικό, αλλά και τον τρόπο που οι άνθρωποι φουσκώνουν και συντηρούν τα ελαστικά.

 

«Ελπίζουμε ότι υιοθετώντας τις πρακτικές συντήρησης που χρειάζονται για την επιτυχία στο παιχνίδι, θα ενθαρρύνει τους οδηγούς να ενσωματώσουν αυτές τις συνήθειες στις καθημερινές ρουτίνες τους.»

Mike Lawton, υπεύθυνος της Michelin του Παγκόσμιου Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας για το brand licensing.


Ο Lawton ελπίζει ότι αυτές οι εξελίξεις θα μετατρέπονται επίσης σε πραγματικές συνήθειες του κόσμου. Ελπίζουμε ότι υιοθετώντας τις πρακτικές συντήρησης που χρειάζονται για την επιτυχία στο παιχνίδι, θα ενθαρρύνει τους οδηγούς να ενσωματώσουν αυτές τις συνήθειες στις καθημερινές ρουτίνες τους. Θέλουμε να ελέγχουν την πίεση και να διαχειρίζονται σωστά τα ελαστικά τους έτσι ώστε να έχουν την καλύτερη ασφάλεια ζωής και κατανάλωση καυσίμων.»

Το μέλλον για τον Sebor θα επικεντρωθεί στην παρακολούθηση της ζήτησης. «Είναι μια συνεχής πρόκληση να παραμένεις επίκαιρος και πάντα ενημερωμένος πάνω στην τεχνολογική πρόοδο. Η δουλειά δεν τελειώνει ποτέ!» λέει. «Είτε είναι ένα ελάφι που διασχίζει το δρόμο, μια νέα γραφική διαδρομή... Πάντα υπάρχουν νέα χαρακτηριστικά να προσθέσεις, πάντα υπάρχουν φαν που ζητάνε περισσότερα. Η ταχεία, συνεχόμενη ανάπτυξη είναι απαιτητική αλλά είναι ένα καλό πρόβλημα.»

 

Euro Truck Simulator 2: Ενημέρωση DLC του Michelin Fan Pack!

 

Σύμφωνα με τους αριθμούς: Euro Truck Simulator 2 
•    2012 ημερομηνία παρουσίασης
•    7 Σημαντικές μάρκες φορτηγών
•    9 Michelin ελαστικά για να διαλέξεις
•    7 εξατομικευμένα αξεσουάρ καμπίνας της Michelin
•    97% Πολύ θετική αξιολόγηση το 2021
•    79% Μετακριτική αξιολόγηση το 2019

 

Εστιάστε… το σημερινό Michelin Fan Pack
Οι παίκτες του Euro Truck Simulator 2 μπορούν να επιλέξουν από τέσσερις κατηγορίες ελαστικών Michelin για τα οχήματά τους.

 

Euro Truck Simulator 2: Michelin Fan Pack DLC Update

eurotruck box1

ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΚΑΥΣΙΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΣΗ CO2

 

Τα ελαστικά X® LINE™ ENERGY™ Z2 / D2 και X® LINE™ ENERGY™ F/Z/D/T προσφέρουν εξαιρετική αντίσταση κύλισης, ιδανική για χρήση σε μεγάλες αποστάσεις, ενόσω εξοικονομεί χρήματα και βοηθάει το περιβάλλον.


ΕΥΕΛΙΚΤΑ ΣΤΑ ΔΡΟΜΟ ΣΕ ΚΑΥΣΙΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΣΗ ΣΕ CO2


Η σειρά MICHELIN X® MULTI™ ENERGY™ Z/D δίνει προτεραιότητα στην κατανάλωση καυσίμων χωρίς συμβιβασμό στη ζωή σέρβις. Αυτά τα ευέλικτα ελαστικά είναι ασφαλή στους δρόμους και τους αυτοκινητόδρομους κάθε εποχή.

eurotruck box2


eurotruck box3

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΖΩΗΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ


Τα ελαστικά MICHELIN X® MULTI™ F/D/T/Z και MICHELIN X® MULTI™ T2 έχουν εξαιρετικό δυναμικό μιλιών, προσφέροντας ευελιξία και διάρκεια ζωής σε δρόμους και αυτοκινητόδρομους σε όλες τις κλιματολογικές συνθήκες.


ΒΑΡΗ ΦΟΡΤΙΟ


Τα ανθεκτικά ελαστικά MICHELIN X Multi HD, MICHELIN X Multi HL-T και MICHELIN X Multi HL-Z έχουν υψηλή αντοχή σε φθορές, κατάλληλα για βαριά φορτία και για να προσφέρουν μεγάλη χιλιομετρική απόδοση και ασφάλεια σε κάθε εποχή.

eurotruck box4


Πηγές

(1)Συνέντευξη του Pavel Sebor στις 7 Οκτωβρίου 2021
(2)Συνέντευξη του Mike Lawton στις 11 Οκτωβρίου 2021
*Το εμπορικό σήμα “Euro Truck Simulator 2”είναι ένα κατοχυρωμένο δικαίωμα της SCS Software s.r.o.. Όλες οι άλλες επωνυμίες μάρκας, τα εμπορικά σήματα, τα κατοχυρωμένα σήματα, τα λογότυπα και τα σύμβολα στα οχήματα του παιχνιδιού είναι ιδιοκτησία των νόμιμων δικαιούχων τους.

Χρησιμοποιείτε ένα παλιό πρόγραμμα περιήγησης στο Web.

Χρησιμοποιείτε ένα πρόγραμμα περιήγησης που δεν υποστηρίζεται από αυτόν τον ιστότοπο. Αυτό σημαίνει ότι ορισμένες λειτουργίες ενδέχεται να μην λειτουργούν, όπως προβλέπεται. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε παράξενες συμπεριφορές κατά την περιήγηση.

Χρησιμοποιήστε ή αναβαθμίστε/εγκαταστήστε ένα από τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης για να επωφεληθείτε πλήρως από αυτόν τον ιστότοπο.

Firefox 78+
Edge 18+
Chrome 72+
Safari 12+
Opera 71+