header hd

Verkehr auf der A 44n zwischen den Tagebauen Garzweiler I und Garzweiler II. JC<chen, Nordrhein-Westfalen, Deutschland

Κάνουμε πιο ασφαλείς τους ευρωπαϊκούς δρόμους για όλους

Δημοσιοποιήθηκε στις 1 Φεβρουαρίου 2023 - 2 Λεπτά ανάγνωσης

Τα καλά νέα είναι ότι οι δρόμοι είναι πιο ασφαλείς σήμερα από ποτέ άλλοτε, αλλά έχουμε δρόμο ακόμα για να επιτευχθεί το «Όραμα για μηδενικές απώλειες», ο στόχος της Ευρωπαϊκής Ένωσης για μηδενικούς θανάσιμους και σοβαρούς τραυματισμούς στο δρόμο έως το 2050.

Η ΕΈ παρουσίασε 11 νέους Κανονισμούς για την Γενική Ασφάλεια (ΚΓΑ) για φορτηγά βαρέως τύπου με σκοπό να βοηθήσει τους οδηγούς φορτηγών να οδηγούν με ασφάλεια. Οι κατασκευαστές οχημάτων θα πρέπει σύντομα να συμπεριλάβουν αυτά τα χαρακτηριστικά ενεργητικής ασφάλειας στα νέα οχήματα για την προστασία των ευάλωτων χρηστών της οδού, ιδιαίτερα των πεζών και των ποδηλάτων, και να επηρεάσει τη συμπεριφορά του οδηγού.

Εδώ θα δείτε τι πρέπει να γνωρίζετε για να κρατήσετε τον στόλο σας ασφαλή και σύμφωνο με τους κανόνες.

img

Προστασία των ευάλωτων χρηστών της οδού

Το απόλυτο μέγεθος των φορτηγών βαρέως τύπου κάνει συγκριτικά σχεδόν οποιονδήποτε άλλον στο δρόμο έναν ευάλωτο χρήστη. Οι νέοι Κανονισμοί για την Γενική Ασφάλεια σχεδιάστηκαν για να προστατεύουν όποιον μοιράζεται το δρόμο με έναν οδηγό φορτηγού, ιδιαίτερα τους πιο ευάλωτους χρήστες της οδού στις αστικές περιοχές. Αυτοί οι κανονισμοί είναι μέρος μιας μεγαλύτερης προσπάθειας της ΕΕ να βελτιώσει την οδική ασφάλεια, το οποίο περιλαμβάνει βελτιωμένη χαρτογράφηση κινδύνων και την αναθεώρηση των κανόνων οδικής υποδομής.

1. Σήματα αναγκαστικής στάσης:
Όταν ένας οδηγός φορτηγού φρενάρει δυνατά, ένα φανάρι πέδησης που αναβοσβήνει είναι ξεκάθαρο σήμα για τους άλλους στο δρόμο ότι το φορτηγό μειώνει ταχύτητα γρήγορα ή σταματάει απότομα.

2. Πληροφορίες οπισθοπορείας:
Με κάμερες ή αισθητήρες εγκατεστημένους στην πίσω πλευρά του φορτηγού, οι οδηγοί έχουν πλήρη επίγνωση του περιβάλλοντος χώρου.

3. Σύστημα πληροφοριών «τυφλού σημείου»:
Προειδοποιεί τους οδηγούς φορτηγού αν ένας χρήστης της οδού κινείται παράλληλα με το όχημά τους.

4. Σύστημα πληροφοριών απομάκρυνσης:
Προειδοποιεί τον οδηγό φορτηγού ότι ένας χρήστης δρόμου είναι μπροστά στο όχημά του

Πιο ασφαλείς οδηγοί, πιο ασφαλείς δρόμοι

Όταν ένα οδηγός φορτηγού είναι ασφαλής, αυτό τελικά καθιστά ασφαλή τον κάθε ένα στο δρόμο. Αυτή η επόμενη ομάδα των συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας στοχεύει ακριβώς σε αυτό. Έτσι, όταν εφαρμοστούν όλοι οι ΚΓΑ, η ΕΕ υπολογίζει ότι οι κανονισμοί θα βοηθήσουν να αποφευχθούν πάνω από 140,000 σοβαροί οδικοί τραυματισμοί και να σωθούν τουλάχιστον 25,000 ζωές. *

5. Σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών (TPMS): Αυτό το σύστημα παρακολουθεί αυτόματα την πίεση ελαστικών και αναφέρει την απώλεια πίεσης σε πραγματικό χρόνο - αλλά δεν πρέπει να αντικαθιστά τους καθημερινούς οπτικούς ελέγχους των ελαστικών!

6. Έξυπνος βοηθός ταχύτητας: Αυτό το σύστημα παρακολουθεί την ταχύτητα και προειδοποιεί τους οδηγούς αν είναι εκτός του ορίου ταχύτητας.

7. Εγκατάσταση Alcohol interlock: Αυτός ο κανονισμός απαιτεί όλα τα νέα οχήματα να διαθέτουν μια πρότυπη διεπαφή για αλκοολόμετρα, η εγκατάσταση δεν είναι υποχρεωτική.

8. Ανίχνευση υπνηλίας και προσοχής: Αυτό το νέο σύστημα αξιολογεί τη συμπεριφορά του φορτηγού και υπενθυμίζει στους οδηγούς να σταματήσουν για ένα διάλειμμα όταν χρειάζεται.

Σημείωση: Τα πρώτα οχτώ συστήματα ενεργητικής ασφάλειας θα είναι υποχρεωτικά σε κάθε νέο φορτηγό που βγαίνει από το εργοστάσιο από τον Ιούλιο του 2024 - αυτό σημαίνει νέα μοντέλα και νέες ταξινομήσεις.

Μελλοντικοί κανονισμοί στη σειρά

Οι τελευταίοι τρεις κανονισμοί θα παρουσιαστούν μεταξύ του 2026 και 2029:

9. Αναγνώριση δυσκολίας συγκέντρωσης και πρόληψη: Αισθητήρες που αναγνωρίζουν τα σημάδια υπνηλίας και μειωμένης προσοχής. Θα παρουσιαστούν το 2026.

10. Βελτιωμένη απευθείας όραση από την θέση οδηγού: Αυτοί οι νέοι κανόνες ασφάλειας θα βελτιώσουν την «απευθείας όραση» και θα μειώσουν τα «τυφλά σημεία». Θα παρουσιαστούν το 2029

11. Συσκευής εγγραφής δεδομένων περιστατικού (ατύχημα): Αυτό είναι το «μαύρο κουτί» για φορτηγά. Θα παρουσιαστούν το 2029.

Βασικό Συμπέρασμα

Η ΕΕ δηλώνει ότι θα είναι η πρώτη που θα παρουσιάσει αυτούς τους νέους κανονισμούς, με άλλες χώρες στην περιοχή, συμπεριλαμβάνοντας τη Νορβηγία, την Ελβετία, την Τουρκία και το Ισραήλ που επίσης συμβαδίζουν. Αυτά τα συστήματα που σίγουρα θα βελτιώσουν την ασφάλεια του οδηγού και την οδική ασφάλεια δεν αποσκοπούν να αντικαταστήσουν την κοινή λογική και τις πρακτικές ασφαλής οδήγησης.

Ένας ορθά εκπαιδευμένος οδηγός παραμένει ο πιο σημαντικός παράγοντας στην εξίσωση.

Συμμετέχετε στην κοινότητα !

Με την υποβολή της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μου (email) και πατώντας εγγραφή, συμφωνώ με τους Όρους και τις Προϋποθέσεις.

Ένας εκπρόσωπος της Michelin μπορεί να επικοινωνήσει μαζί σας εάν εκδηλώσετε ενδιαφέρον σχετικά με μια προσφορά ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας.

Συναινώ στη λήψη εμπορικής επικοινωνίας από την ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΜΙΣΕΛΕΝ ΜΟΝ. Α.Ε.Β.Ε.

Μπορείτε να αποφασίσετε να εξαιρεθείτε από την λήψη τέτοιου είδους επικοινωνίας οποιαδήποτε στιγμή.

Είστε...
Τελικός χρήστης Αντιπρόσωπος ελαστικών Άλλο
common.error.invalidField:This field is invalid
1-10 11-20 21-50 51+ Δεν είμαι τελικός χρήστης
common.error.invalidField:This field is invalid
common.error.invalidField:This field is invalid
common.error.invalidField:This field is invalid

Χρησιμοποιείτε ένα παλιό πρόγραμμα περιήγησης στο Web.

Χρησιμοποιείτε ένα πρόγραμμα περιήγησης που δεν υποστηρίζεται από αυτόν τον ιστότοπο. Αυτό σημαίνει ότι ορισμένες λειτουργίες ενδέχεται να μην λειτουργούν, όπως προβλέπεται. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε παράξενες συμπεριφορές κατά την περιήγηση.

Χρησιμοποιήστε ή αναβαθμίστε/εγκαταστήστε ένα από τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης για να επωφεληθείτε πλήρως από αυτόν τον ιστότοπο.

Firefox 78+
Edge 18+
Chrome 72+
Safari 12+
Opera 71+