Edito regrooving hero image Freight transport Help and Advice
Un pneu en phase de recreusage en usine
ΞΑΝΑΣΚΑΛΙΣΜΑ
Νέα σχέδια πέλματος για παράταση της διάρκειας ζωής των ελαστικών σας.
Τι είναι το ξανασκάλισμα;
Το ξανασκάλισμα περιλαμβάνει την αφαίρεση γόμας από το στρώμα της υπάρχουσας γόμας για την αποκατάσταση του βάθους του σχεδίου του πέλματος.
Όλα τα ελαστικά MICHELIN στα οποία μπορεί να γίνει εκ νέου ξανασκάλισμα, φέρουν την ένδειξη «REGROOVABLE» στο πλευρό του ελαστικού.
Η τεχνική συνιστάται από την ETRTO*. Από το στάδιο του σχεδιασμού, η Michelin παρέχει επαρκές πάχος από γόμα για να επιτρέψει το εκ νέου ξανασκάλισμα, χωρίς να επηρεάζεται αρνητικά η αντοχή του ελαστικού.
Ξανασκάλισμα ελαστικών
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΞΑΝΑΣΚΑΛΙΣΜΑ;
1. Μεγαλύτερη διάρκεια ζωής
Το ξανασκάλισμα επεκτείνει τη δυνητική διάρκεια ζωής τόσο των νέων ελαστικών MICHELIN όσο και των ελαστικών MICHELIN Remix® αποκαθιστώντας το βάθος του πέλματος, παρέχοντας κατά μέσο όρο 25% ενίσχυση, ως προς τα χιλιόμετρα.
2. Εξοικονόμηση καυσίμου
Εξοικονομήστε έως και 2 λίτρα/100 km*.
Το ξανασκάλισμα , που γίνεται όταν η αντίσταση κύλισης ενός ελαστικού είναι στο χαμηλότερο επίπεδο, βελτιώνει επίσης την κατανάλωση καυσίμου. Η ενισχυμένη χιλιομετρική απόσταση κατά 25% που προσφέρει το ξανασκάλισμα δημιουργείται την περίοδο που η κατανάλωση είναι στο χαμηλότερο επίπεδο.
3. Καλύτερη πρόσφυση
Βελτιώστε την πρόσφυση, αυξήστε την ασφάλεια. Το ξανασκάλισμα αποκαθιστά το βάθος του πέλματος, οδηγώντας σε βελτιωμένη πρόσφυση και βέλτιστη ασφάλεια στο δρόμο. Σε βρεγμένο οδόστρωμα, τα ελαστικά με ξανασκάλισμα βελτιώνουν την εγκάρσια πρόσφυση και έλξη κατά περίπου 10% σε σύγκριση με παρόμοια φθαρμένα ελαστικά χωρίς ξανασκάλισμα**.
4. Μείωση του περιβαλλοντικού σας αποτυπώματος
Μειώνοντας την κατανάλωση καυσίμου και αυξάνοντας το δυναμικό χιλιομέτρων, το ξανασκάλισμα συμβάλλει στην προστασία του περιβάλλοντος. Όταν υφίσταται ξανασκάλισμα, η διάρκεια ζωής ενός ελαστικού παρατείνεται κατά την περίοδο που καταναλώνει το λιγότερο καύσιμο. Αυτό σας βοηθά να μειώσετε τις εκπομπές CO2 έως και 1,1 kg/100 km ανά άξονα.
Επεκτείνοντας τη διάρκεια ζωής των νέων ελαστικών MICHELIN και των αναγομωμένων ελαστικών MICHELIN Remix κατά 25%, εξοικονομείτε πέλμα αξίας ενός ελαστικού για κάθε τέσσερα ελαστικά στα οποία κάνατε ξανασκάλισμα.
Τα ελαστικά με ξανασκάλισμα μπορούν ακόμα να αναγομωθούν ως ελαστικά MICHELIN Remix. Το ποσοστό έγκρισης για την αναγόμωση MICHELIN Remix είναι πανομοιότυπο για ελαστικά MICHELIN με ή χωρίς ξανασκάλισμα: 90%***.
5. Το ξανασκάλισμα στην πράξη
Ο χειριστής και η εταιρεία του/της μπορεί να θεωρηθούν υπεύθυνοι εάν το ξανασκάλισμα διαφέρει από τις συστάσεις του κατασκευαστή (συμμόρφωση με το σχέδιο, βάθος, λεπίδα κ.λπ.).
Το ξανασκάλισμα όταν παραμένει 2 έως 4 mm βάθους πέλματος καθιστά δυνατή:
• την αναπαραγωγή του σχεδίου του πέλματος
• τη ρύθμιση του βάθους ξανασκαλίσματος, έτσι ώστε να διατηρείται πάντα ένα πάχος πέλματος τουλάχιστον 2 mm μεταξύ του κάτω μέρους του σχεδίου του πέλματος και των λινών όταν το ελαστικό δεν έχει δείκτη βάθους.
Το υπερβολικό βαθύ ξανασκάλισμα μπορεί:
• να προκαλέσει ζημιά που οδηγεί σε πρόωρη καταστροφή του ελαστικού
• να θέσει σε κίνδυνο την έγκριση για αναγόμωση
• να αποκαλύψει τα λινά στο κάτω μέρος του σχεδίου του πέλματος, γεγονός που καθιστά το ελαστικό μη συμμορφούμενο με τη νομοθεσία
Μην κάνετε ξανασκάλισμα εάν:I48
Το πέλμα παρουσιάζει σοβαρά σημάδια ζημιάς: τρύπες, γρατσουνιές, κοψίματα, απογύμνωση κ.λπ. Σε αυτήν την περίπτωση υπάρχει κίνδυνος σκουριάς των μεταλλικών λινών: Αυτός ο τύπος ζημιάς μπορεί να προκαλέσει ταχεία φθορά του ελαστικού κατά τη χρήση, προκαλώντας δυνητικά ξαφνικό σκάσιμο.
Τοποθέτηση ελαστικών που έχουν υποστεί ξανασκάλισμα:
Για να αποφύγετε την παρατεταμένη απομάκρυνση των οχημάτων από το δρόμο κατά τη διάρκεια του ξανασκαλίσματος, σας συνιστούμε να έχετε κάποια τοποθετημένα συγκροτήματα σε απόθεμα, ώστε η διαδικασία να γίνει όσο το δυνατόν πιο ομαλά.
6. Σχέδια ξανασκαλίσματος
Για να σας βοηθήσουμε με το ξανασκάλισμα, σας παρέχουμε όλα τα σχέδια ξανασκαλίσματος που ταιριάζουν σε κάθε γκάμα ελαστικών, σύμφωνα με τα ειδικά χαρακτηριστικά του πέλματός τους.
Θα βρείτε αυτά τα σχέδια και περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εκτέλεσή τους (λεπίδες, βάθη, κ.λπ.) στην ενότητα τεχνικών πληροφοριών της σελίδας προϊόντος κάθε ελαστικού με δυνατότητα ξανασκαλίσματος. Μπορείτε επίσης να κάνετε λήψη του συνοπτικού εγγράφου απευθείας κάνοντας κλικ παρακάτω.
Picto regrooving patterns large Help and Advice
Κατεβάστε αμέσως τον οδηγό σας για την επανακοπή
συμπληρώνοντας τη φόρμα!
Η ανταγωνιστικότητα, η ασφάλεια και η προστασία του περιβάλλοντος είναι βασικά ζητήματα για τους επαγγελματίες του κλάδου των μεταφορών. Γι' αυτό είναι καλοδεχούμενη κάθε λύση που αυξάνει την επίδοση της επιχείρησης σας και βοηθά στον έλεγχο του λειτουργικού κόστους.
Από αυτή την άποψη, η διαχείριση των ελαστικών διαδραματίζει ουσιαστικό ρόλο. Όλα όσα θέλατε να μάθετε για τις λύσεις επέκτασης ζωής για τα ελαστικά των φορτηγών σας, μπορείτε να τα βρείτε εδώ: Καλή ανάγνωση, να προσέχετε ενώ οδηγάτε και να προσέχετε τα ελαστικά σας!
white paper regrooving gr
Κάντε κλικ εδώ για να κατεβάσετε δωρεάν τον οδηγό!
Μάθετε περισσότερα: ΑΝΑΓΟΜΩΣΗ
Το ξανασκάλισμα δεν είναι η μόνη λύση που μπορεί να παρατείνει τη διάρκεια ζωής των ελαστικών φορτηγών MICHELIN. Μάθετε πώς η αναγόμωση μπορεί να δώσει νέα ζωή στα ελαστικά σας!
Edito picture regrooving retreading visit hamburg Freight transport Help and Advice
Rechapage d'un pneu en atelier
*1,94 λίτρα/100 χλμ. καταγράφηκαν και πιστοποιήθηκαν ανεξάρτητα τον Ιούνιο του 2007 σε μια μονάδα εξοπλισμένη με ελαστικά MICHELIN ENERGY™ με ξανασκάλισμα και σε μια μονάδα εξοπλισμένη με ελαστικά MICHELIN ENERGY™ χωρίς ξανασκάλισμα.
** Εσωτερική πηγή της Michelin: Δοκιμή που πραγματοποιήθηκε σε γυαλισμένο σκυρόδεμα.
*** Δοκιμή Michelin που πραγματοποιήθηκε σε 1 εκατομμύριο ελαστικά που προέβλεπαν αναγόμωση MICHELIN Remix το 2008 και το 2009. Η διαφορά στο ποσοστό έγκρισης μεταξύ αναγομωμένων ελαστικών με ξανασκάλισμα η και αναγομωμένων ελαστικών χωρίς ξανασκάλισμα είναι κάτω από 0,2%.