(1) Συνθήκες: Εσωτερικές δοκιμές σε πίστες δοκιμών της Michelin στο Ivalo - Φινλανδία τον Μάρτιο του 2024. Όχημα = Rheinmetall HX2, 4x4 , Συνολικό φορτίο: 19 090 kg/ 42 086 lbs, Δοκιμασμένες αποστάσεις φρεναρίσματος από 70 km/h έως 0 km/h (από 43,5 mph έως 0 mph), Δοκιμασμένες διατάσεις: 16.00 R 20. Δοκιμασμένες γκάμες: MICHELIN X® FORCE WINTER vs MICHELIN X® FORCE ZL.
(2) Συνθήκες: Δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν στο κέντρο UTAC στις 15 Φεβρουαρίου 2024, σε όχημα VOLVO FM 42 TB 2018. Μέσος όρος 6 δοκιμών: Βάση: 100 για τυποποιημένο ελαστικό αναφοράς φορτηγού σε 315/70 R 22.5, MICHELIN X® FORCE WINTER σε 16.00 R 20 = 151, MICHELIN X® FORCE ZL σε 16.00 R 20 = 122, MICHELIN XZL σε 16.00 R 20 = 95
(3) Πρωτόκολλο 3PMSF (3 Peak Mountain Snow Flakes) = Επιδόσεις ελαστικών στο χιόνι σύμφωνα με τη μέθοδο επιτάχυνσης του κανονισμού UN/ECE N°117 - παράρτημα 7.
(4) Συνθήκες: Αποτέλεσμα μετά από 6 γύρους 15 επιταχύνσεων σε βραχώδη πλαγιά - πλήρης επιτάχυνση σε βραχώδη πλαγιά / Όχημα: RHEINMETALL HX2, 4x4: Συνολικό φορτίο: 12 260 kg/ 27 029 lbs, Δοκιμασμένο μέγεθος: 16.00 R 20. Η δοκιμή πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης της Michelin στο Ladoux στη Γαλλία, τον Απρίλιο του 2024.