Η επιλογή μου 0
Why is tyre retreading a good option for my trucks?

Why is tyre retreading a good option for my trucks?

Γιατί η αναγόμωση ελαστικών είναι μια καλή επιλογή για τα φορτηγά μου;


H αναγόμωση ελαστικών είναι μια οικονομική επιλογή υψηλών επιδόσεων για τους στόλους φορτηγών. Αλλά τι περιλαμβάνει; Είναι η σωστή επιλογή για εσάς; Οι ειδικοί μας θα σας εξηγήσουν τα πάντα. 

ΣΥΝΟΨΗ:

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΑΓΟΜΩΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ;

Η αναγόμωση ελαστικών είναι μια πρακτική που ανέπτυξε η Michelin με την πάροδο των ετών. Συνίσταται στην επαναχρησιμοποίηση του σκελετού ενός ελαστικού και στην αντικατάσταση του φθαρμένου πέλματος με ένα νέο. Φυσικά, για τη διαδικασία αυτή, τα ελαστικά MICHELIN έχουν σχεδιαστεί εξαρχής με στόχο την αναγόμωσή τους, με σκελετό αρκετά ανθεκτικό, ώστε να δίνει στα ελαστικά πολλαπλούς κύκλους ζωής. 

Το γνωρίζατε;

Η αρχική φιλοδοξία των αδελφών Michelin ήταν να μειώσουν το κόστος χρήσης των ελαστικών και, ταυτόχρονα, να εγγυηθούν ασφάλεια και εξαιρετικά μεγάλη διάρκεια ζωής.  

Με αυτό το σκεπτικό, η αναγόμωση ελαστικών εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 1923 στα εμπορικά έγγραφα της εταιρείας. 

Πρόκειται για μια τεχνική που εξακολουθεί να είναι σύγχρονη 100 χρόνια αργότερα.

Γιατί η αναγόμωση ελαστικών φορτηγών μπορεί να σας ωφελήσει;

Όταν ένα ελαστικό φορτηγού φτάσει σε εμφανές επίπεδο φθοράς, υπάρχει, φυσικά, η δυνατότητα αντικατάστασής του. Αλλά η αναγόμωση ενός ελαστικού αντί της αντικατάστασής του προσφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα όσον αφορά τον προϋπολογισμό, ενώ, παράλληλα, προσφέρει επιδόσεις αντίστοιχες με εκείνες ενός νέου ελαστικού. 

Πρόταση για Γαλλία, Ισπανία, Πορτογαλία, Ελβετία, Γερμανία, Αυστρία, BNL: Μάλιστα, ένα αναγομωμένο ελαστικό κοστίζει κατά μέσο όρο 40 % λιγότερο από ένα αντίστοιχο καινούριο ελαστικό(1) και σας επιτρέπει να διανύετε έως και 2 φορές περισσότερα χιλιόμετρα με τον ίδιο σκελετό(2). Ο οποίος σκελετός μπορεί να αναγομωθεί έως και 2 φορές με την γκάμα MICHELIN Remix και έως και 4 φορές με την γκάμα LAURENT Retread. 

Πρόταση για άλλες χώρες στις οποίες κυκλοφορεί η γκάμα MICHELIN remix: Μάλιστα, ένα αναγομωμένο ελαστικό κοστίζει 40 % λιγότερο από ένα αντίστοιχο καινούριο ελαστικό(1) και σας επιτρέπει να διανύετε έως και 2 φορές περισσότερα χιλιόμετρα με τον ίδιο σκελετό(2). Ο οποίος σκελετός μπορεί να αναγομωθεί έως και 2 φορές με την γκάμα MICHELIN Remix.

Truck tyre retreading consists of reusing the casing of a tyre and replacing the worn tread with a new one

Truck tyre retreading consists of reusing the casing of a tyre and replacing the worn tread with a new one

Ξανασκάλισμα ελαστικών + αναγόμωση ελαστικών = μεγαλύτερη παραγωγικότητα! 

Η αναγόμωση ελαστικών είναι η τρίτη φάση στη διαδικασία πολλαπλών κύκλων ζωής ενός ελαστικού MICHELIN, μετά από το ξανασκάλισμα. Συνδυάζοντας το ξανασκάλισμα και την αναγόμωση, μπορείτε να κάνετε το ελαστικό σας να έχει πολλαπλούς κύκλους ζωής.  

Πρακτικά, το ίδιο ελαστικό μπορεί να καλύψει 25 % περισσότερα χιλιόμετρα(3) την πρώτη φορά που θα ξανασκαλιστεί και να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου σας κατά 5 %(4). Θα είναι σε θέση να διανύσει έως και 100 % περισσότερα χιλιόμετρα κατά την πρώτη αναγόμωση(2). Καθένα από αυτά τα δύο στάδια μπορεί, στη συνέχεια, να επαναληφθεί μία ακόμα φορά.  

Έτσι, ο συνδυασμός του ξανασκαλίσματος και της αναγόμωσης είναι ένα κορυφαίο «δίδυμο» με σαφή πλεονεκτήματα για τον προϋπολογισμό των εργασιών σας:

Η αναγόμωση ελαστικών είναι, επίσης, μια καλή επιλογή για τον πλανήτη 

Η αναγόμωση όχι μόνο μπορεί να παρατείνει τη διάρκεια ζωής του ελαστικού σας, αλλά είναι και μια πιο υγιής επιλογή για το περιβάλλον.

Ακολουθούν είναι τα 3 κύρια πλεονεκτήματα

  • Η αναγόμωση 100 ελαστικών εξοικονομεί πάνω από 11,6(5) τόνους CO2 που δεν απελευθερώνονται στην ατμόσφαιρα. 
  • 1 αναγόμωση = 50 κιλά(6) λιγότερες πρώτες ύλες σε σύγκριση με τις απαιτούμενες για την κατασκευή ενός νέου ελαστικού 
  • Κάθε αναγομωμένο ελαστικό είναι ένα λιγότερο ελαστικό προς ανακύκλωση! 

 

Οι προϋποθέσεις για μια επιτυχημένη αναγόμωση ελαστικών 

Τα αναγομωμένα ελαστικά έχουν σχεδιαστεί για να προσφέρουν τα ίδια επίπεδα ασφάλειας και επιδόσεων με τα καινούρια ελαστικά, υπό την προϋπόθεση ότι ο σκελετός είναι υψηλής ποιότητας, στιβαρός και σχεδιασμένος να αντέχει πολλαπλούς κύκλους ζωής. 

Για να εξασφαλιστούν οι αναμενόμενες επιδόσεις, πρέπει να πληρούνται και άλλες προϋποθέσεις: η επαγγελματική εμπειρία του αναγομωτή ελαστικών και τα υλικά που χρησιμοποιεί πρέπει να είναι υψηλού επιπέδου.  

Επιπλέον, η φροντίδα και η τεχνογνωσία των αναγομωτών μας είναι καθοριστικής σημασίας κατά τα στάδια της επιλογής, της επιθεώρησης, της επισκευής και του σκελετού, ώστε να διασφαλίζεται η ποιότητα και η αξιοπιστία του τελικού προϊόντος.  

Tyre retreading requires a casing strong enough to give the tyre several lives

Tyre retreading requires a casing strong enough to give the tyre several lives

Πώς να κάνετε αναγόμωση ελαστικών φορτηγών σε 4 απλά βήματα 

Πρακτικά, πώς γίνεται η αναγόμωση ενός ελαστικού φορτηγού;  

Βήμα 1 - Μετρήστε τη φθορά των ελαστικών σας 

Μετά το πρώτο ξανασκάλισμα, παρακολουθείτε τη φθορά των ελαστικών χρησιμοποιώντας ένα μετρητή βάθους αυλακώσεων.

Όταν το βάθος αυλακώσεων έχει φτάσει στο νόμιμο όριο φθοράς, ο μεταπωλητής σας μπορεί να αφαιρέσει το ελαστικό και να το στείλει για αναγόμωση. 

Βήμα 2 - Επικοινωνήστε με τον μεταπωλητή ελαστικών σας 

Επικοινωνήστε με τον πάροχο υπηρεσιών για την αναγόμωση των ελαστικών σας. Οι σκελετοί μεταχειρισμένων ελαστικών μπορούν να παραδοθούν στον τοπικό πάροχο υπηρεσιών, ο οποίος θα οργανώσει την κατάλληλη διαδικασία αναγόμωσης MICHELIN REMIX

Βήμα 3 - Ταξινομήστε τα ελαστικά σας για να τα στείλετε στο εργοστάσιο αναγόμωσης της Michelin

Αφού αφαιρεθεί το ελαστικό σας, ο σκελετός θα ανακτηθεί και θα μεταφερθεί σε ένα εργοστάσιο της Michelin, όπου θα ελεγχθεί, θα αναγομωθεί και θα επιστραφεί στον πάροχο υπηρεσιών σας.

Βήμα 4 - Βελτιστοποιήστε τη διαχείριση των ελαστικών φορτηγών σας  

Όταν επιλέγετε να αναθέσετε τη διαχείριση των ελαστικών του στόλου σας σε έναν τοπικό μεταπωλητή, τα νέα και αναγομωμένα ελαστικά σας θα λάβουν προσεκτική μεταχείριση για τη βελτιστοποίηση της διαχείρισης στόλου και την αποφυγή περιττών διακοπών εργασιών. Αυτό μειώνει, επίσης, το κόστος αποθήκευσης των ελαστικών που διαθέτετε. 

Η Michelin συνιστά να αναθέσετε τη διαχείριση των ελαστικών των οχημάτων σας σε έναν αξιόπιστο εξειδικευμένο πάροχο υπηρεσιών. Θα πραγματοποιήσει προληπτικές επιθεωρήσεις και ελέγχους ασφαλείας στα ελαστικά σας και θα διασφαλίσει ότι η πίεσή τους παραμένει σωστή, ώστε να μπορείτε να αξιοποιήσετε πλήρως τις δυνατότητές τους... και τις πολλές ζωές τους! 

ΝΟΜΙΚΕΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ

(1) Εσωτερική μελέτη της Michelin που διεξήχθη το 2022 με τη χρήση ενός πανευρωπαϊκού εργαλείου ανάλυσης ανταγωνιστικότητας, συγκρίνοντας ένα νέο ελαστικό MICHELIN και ένα ελαστικό MICHELIN REMIX®. 

(2) Το μείγμα και το σχέδιο σκαλίσματος του πέλματος των ελαστικών MICHELIN Remix είναι στο σύνολό τους τα ίδια με εκείνα των νέων ελαστικών MICHELIN, το 90 % του ελαστικού υλικού των ελαστικών MICHELIN Remix παράγεται από το ίδιο καλούπι και από τα ίδια υλικά με τα νέα ελαστικά MICHELIN και, επομένως, έχουν εξίσου καλές επιδόσεις. Με βάση εσωτερικές αξιολογήσεις που πραγματοποιούνται από το κέντρο έρευνας και ανάπτυξης της Michelin και σε μαρτυρίες πελατών που έχουν συλλεχθεί στην Ευρώπη από το 2015. 

(3) Σε σύγκριση με ένα φθαρμένο ελαστικό MICHELIN που δεν έχει ξανασκαλιστεί. Οι πληροφορίες βασίζονται στις συστάσεις της Γαλλικής Ομοσπονδίας Κατασκευαστών Ελαστικών (TNPF) για το 2019, σύμφωνα με τις οποίες το ξανασκάλισμα φθαρμένων ελαστικών αυξάνει τη διάρκεια ζωής των ελαστικών μέσω της χρήσης όλου του διαθέσιμου καουτσούκ.

(4) Εξοικονόμηση 5,4% στην κατανάλωση καυσίμων: στις πίστες δοκιμών της Michelin στο Ladoux (Γαλλία) στις 5 Μαΐου 2021, υπό την επίβλεψη της DEKRA (έκθεση υπ’ αριθ. 21CPAEXT-030). Για τη σύγκριση των νέων και των ξανασκαλισμένων ελαστικών (R5 mm), χρησιμοποιήθηκαν δύο πανομοιότυπα φορτηγά Volvo FH500, εξοπλισμένα με ελαστικά 315/70 R 22.5 MICHELIN X® Line Energy™ Z2 & D2 και το καθένα ρυμουλκούσε ένα πλήρως φορτωμένο (40 τόνοι) ρυμουλκούμενο Schmitz Cargobull εξοπλισμένο με ελαστικά 385/55 R 22.5 MICHELIN X® Line Energy™ T σε πανομοιότυπες πιέσεις (8,5 b, 7,5 b και 9,0 b). Τα αποτελέσματα ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες, τον τύπο του δρόμου, το μέγεθος των ελαστικών και το στυλ οδήγησης. 

(5) Η εξοικονόμηση CO2 που σχετίζεται με τη διαδικασία ξανασκαλίσματος υπολογίζεται από τη σχετική εξοικονόμηση υλικών. Όσον αφορά την εξοικονόμηση υλικών, ένα ξανασκαλισμένο ελαστικό μπορεί να καλύψει έως και 25% περισσότερα χιλιόμετρα (σε σύγκριση με ένα νέο ελαστικό MICHELIN που δεν έχει ξανασκαλιστεί, για μέσο βάθος ξανασκαλίσματος 4 mm· πληροφορίες που βασίζονται σε συστάσεις της TNPF από το 2013, οι οποίες εξηγούν ότι το ξανασκάλισμα μπορεί, όταν το ελαστικό φτάσει στο τέλος του ορίου φθοράς του, να αυξήσει τη διάρκεια ζωής του ελαστικού χρησιμοποιώντας όλο το διαθέσιμο ελαστικό υλικό). Η εξοικονόμηση πρώτων υλών υπολογίζεται σε 2,3 kg CO2* ανά kg πρώτων υλών. Για παράδειγμα, τέσσερα ελαστικά που έχουν ξανασκαλιστεί (σε έναν κινητήριο άξονα, για παράδειγμα) ισοδυναμούν με την απόσταση που καλύπτει ένα καινούριο ελαστικό (4 x 25 %), ή 70 kg πρώτων υλών, το μέσο αναγραφόμενο βάρος ενός καινούριου ελαστικού, ή 161 kg CO2. * Η ισοδυναμία μεταξύ CO2 και ενός λίτρου καυσίμου ή ενός κιλού πρώτης ύλης υπολογίζεται ως εξής: ο συντελεστής εκπομπών 3,24 kg CO2 για 1 λίτρο ντίζελ προέρχεται από την αξιολόγηση του κύκλου ζωής που διενήργησε η ADEME για το καθαρό ντίζελ. Περιλαμβάνει τις εκπομπές κατά τα στάδια παραγωγής του ντίζελ (17%) και κατά την καύση του (83%). Πηγή: ADEME, Μελέτη «Well to wheel - JEC», έκδοση 4, Ιούλιος 2014. Ο συντελεστής εκπομπών 2,3 kg CO2 για 1 kg ελαστικού προέρχεται από τους υπολογισμούς αξιολόγησης του κύκλου ζωής για την παραγωγή ενός ελαστικού από την εξόρυξη των πρώτων υλών μέχρι τη πώληση, που διενεργήθηκαν εσωτερικά από τη Michelin χρησιμοποιώντας τους κανόνες υπολογισμού που αναπτύχθηκαν από τους επαγγελματίες κατασκευής ελαστικών (TIP). Περιλαμβάνει στάδια όπως την εξόρυξη πρώτων υλών, τη μεταφορά, την κατασκευή και τη διανομή. Πηγή: Περιβαλλοντικό Πρότυπο UL, «Κανόνες για την προετοιμασία μιας Περιβαλλοντικής Δήλωσης Προϊόντος για την κατηγορία προϊόντος: Ελαστικά», έκδοση 3.05, Φεβρουάριος 2022. 

(6) Όσον αφορά την εξοικονόμηση υλικών, το μέσο βάρος ενός νέου ελαστικού MICHELIN είναι 70 kg*. Ένα ελαστικό έτοιμο για αναγόμωση ζυγίζει κατά μέσο όρο 50 kg**. 
*Εσωτερική μελέτη με βάση τις διαστάσεις  ελαστικών φορτηγών MICHELIN με τις περισσότερες πωλήσεις στην ευρωπαϊκή αγορά: 315/80 R 22.5, 315/70 R 22.5 και 385/65 R 22.5. 
**Σύμφωνα με δημοσίευση του TNPF από το 2023: «αναγόμωση, η οποία, με την επαναχρησιμοποίηση του σκελετού που αντιπροσωπεύει περίπου το 70% του βάρους ενός ελαστικού» (sic). Έτσι, 70% των 70 kg = περίπου 50 kg. 

Χρησιμοποιείτε ένα παλιό πρόγραμμα περιήγησης στο Web.

Χρησιμοποιείτε ένα πρόγραμμα περιήγησης που δεν υποστηρίζεται από αυτόν τον ιστότοπο. Αυτό σημαίνει ότι ορισμένες λειτουργίες ενδέχεται να μην λειτουργούν, όπως προβλέπεται. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε παράξενες συμπεριφορές κατά την περιήγηση.

Χρησιμοποιήστε ή αναβαθμίστε/εγκαταστήστε ένα από τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης για να επωφεληθείτε πλήρως από αυτόν τον ιστότοπο.

Firefox 78+
Edge 18+
Chrome 72+
Safari 12+
Opera 71+