header

Πως να αποφύγετε το άγχος μιας βλάβης;

Δημοσιοποιήθηκε στις 1 Φεβρουαρίου 2023 - 4 Λεπτά ανάγνωσης

Ένα ξεφούσκωτο, σκασμένο, φθαρμένο ή με βλάβη ελαστικό φορτηγού που απαιτεί παροχή οδικής βοήθειας μπορεί να είναι πολύ ακριβή, ιδιαίτερα στον αυτοκινητόδρομο. Εκτός από τα έξοδα ενός οχήματος σε αδράνεια, μπορεί να είναι δύσκολο να εκτιμηθεί η τιμή μιας οδικής βοήθειας. Πως μπορείτε να αποφύγετε το άγχος μιας βλάβης και να μην πληρώσετε ολόκληρο το ποσό; Δείτε αυτές τις 3 συμβουλές από τους ειδικούς μας στην Michelin και την άποψη του Fabrice Laroche, υπεύθυνος διαχείρισης της Auvergne Méditerranée.

essaadidelannelchan

Karim Essaadi, Σχεδιαστής σέρβις στην Michelin, Franck-Olivier Delannel, Michelin Υπεύθυνος διαχείρισης εμπειρίας πελάτη για υπηρεσίες και λύσεις και Socheatra Chan, Τεχνικός και Εκπαιδευτής πελατών με εμπορικά φορτηγά της Michelin

1- Να συντηρείτε και να ελέγχετε τακτικά το φορτηγό και τα ελαστικά σας.

Ένα πρόγραμμα καθημερινής συντήρησης μπορεί να εμποδίσει κάποιες βλάβες. «Ελέγξτε το φορτηγό σας πριν από κάθε ταξίδι,» λέει ο Socheatra Chan, Τεχνικός και Εκπαιδευτής πελατών με εμπορικά φορτηγά της Michelin.
«Τα ελαστικά απαιτούν ιδιαίτερη προσοχή. Θυμηθείτε να ελέγχετε τακτικά την πίεση των ελαστικών, ιδανικά κάθε μήνα. Η σωστή πίεση στα ελαστικά βελτιώνει την ασφάλεια λόγω καλύτερου κρατήματος και μειωμένου κινδύνου σκασίματος».
«Χάρη στην εκπαίδευση που προσφέρουμε στους οδηγούς και τους τεχνικούς εργαστηρίων, οι επαγγελματίες αποκτούν δεξιότητες συντήρησης των ελαστικών. Και γνωρίζουμε ότι η πρόληψη είναι καλύτερη από την θεραπεία.»

fabricelaroche

Fabrice Laroche, Auvergne Méditerranée υπεύθυνος διαχείρισης

«Μια βλάβη στον αυτοκινητόδρομο μπορεί γρήγορα να είναι ακριβή»

Ο Fabrice Laroche διαχειρίζεται την Auvergne Méditerranée, μια οικογενειακή εταιρεία μεταφορών βόρεια του Clermont-Ferrand. Ο στόλος του αποτελείται από 50 περίπου ημιρυμουλκούμενα, κυρίως ψυγεία. Εξηγεί γιατί επιλέγει τις υπηρεσίες και λύσεις Michelin για να απλοποιήσει την οργάνωσή του και να αποφύγει επιπλέον έξοδα όταν προκύψουν βλάβες.

«Τα φορτηγά μου καλύπτουν 4 εκατομμύρια χιλιόμετρα ανά έτος, 95% από αυτά στη Γαλλία. Έχω κατά μέσο όρο τέσσερα σκασίματα ανά έτος, δύο από τα οποία προκαλούνται από ξένα αντικείμενα, όπως μεταλλικά απορρίμματα στο δρόμο ή τον αυτοκινητόδρομο.

Μια βλάβη στο ελαστικό προκαλεί πάντα προβλήματα. Χάρη στο ηλεκτρονικό μήνυμα ή τις ειδοποιήσεις μέσω SMS της Michelin, μπορώ να προλάβω συγκεκριμένα προβλήματα και μερικές φορές ακόμα και μια βλάβη, στην περίπτωση χαμηλής πίεσης του ελαστικού. Στη συνέχεια ειδοποιώ τον οδηγό, ο οποίος ελέγχει το ελαστικό και το αλλάζει αν υπάρχει ρεζέρβα.

Κάθε εταιρεία μεταφορών ανησυχεί για τα σκασίματα των ελαστικών καθώς δεν είναι προβλέψιμα. Αλλά μπορούμε να προσπαθήσουμε να τα προλάβουμε! Αν συμβούν, μια οδική βοήθεια στον αυτοκινητόδρομο μπορεί γρήγορα να γίνει ακριβή: στη Γαλλία κοστίζει περίπου €2,000. Η προληπτική συντήρηση του στόλου μου είναι η βασική στρατηγική μου για την αποφυγή βλαβών. Έχω αναθέσει αυτή την εργασία σε ένα πάροχο σέρβις εγκεκριμένο από την Michelin που ελέγχει τα ελαστικά των φορτηγών μου κάθε εβδομάδα στον χώρο μας.»

https://www.auvergne-mediterranee.com/

2 - Εγγραφή για οδική βοήθεια

Όταν έχει τρυπήσει ή σκάσει ένα ελαστικό, δεν μπορείτε να αποφύγετε την οδική βοήθεια. Ωστόσο, μπορείτε να διατηρήσετε μειωμένα τα έξοδα με αποτελεσματική οδική βοήθεια με προκαταβολική τιμολόγηση.
Karim Essaadi, Σχεδιαστής σέρβις, και Franck-Olivier Delannel, Υπεύθυνος διαχείρισης εμπειρίας πελάτη για υπηρεσίες και λύσεις Michelin, εξηγεί τα τέσσερα βασικά οφέλη της οδικής βοήθειας MICHELIN ONCall :

- Η υπηρεσία MICHELIN ONCall έχει μέσο χρόνος απόκρισης 2,5 ώρες(1) στην Ευρώπη: ημέρα και νύχτα, όλη την εβδομάδα και τα σαββατοκύριακα, 24/7. Αυτός μέσος χρόνος απόκρισης έχει αποδειχτεί, είναι σταθερός και επιβεβαιωμένος.
- Η υπηρεσία καλύπτει 34 χώρες σε όλη την Ευρώπη σε 24 γλώσσες, με ένα μοναδικό σημείο επαφής.
- Υπάρχει διαφάνεια τιμών χωρίς δυσάρεστες εκπλήξεις.
- Ένα δίκτυο με 3,300 ευρωπαϊκούς συνεργάτες που εγγυάται ταχεία απόκριση οπουδήποτε: ένα απλό τηλεφώνημα ή κλικ θέτει τα πάντα σε κίνηση»

breakdown2

3 - Αποκτήστε διαφάνεια στις τιμές για βλάβες οπουδήποτε στην Ευρώπη.

«Εκτός από την ανησυχία μιας βλάβης, η αβεβαιότητα σχετικά με τα έξοδα προσθέτει άγχος στην εταιρεία μεταφορών. Με το MICHELIN ONCall, η διαφάνεια επιτρέπει στους υπεύθυνους διαχείρισης του στόλου να υπολογίζουν τα έξοδα επιδιόρθωσης εκ των προτέρων, ανεξάρτητα από την κατάσταση. Για παράδειγμα, προσφέρουμε έναν ενιαίο συντελεστή για επιδιορθώσεις στον αυτοκινητόδρομο της Γαλλίας,» λένε οι Karim και Franck Olivier.

 

breakdown3

ΠΗΓΗ

(1) 2021: Μέσος όρος διάρκειας διακοπής στην Ευρώπη με την MICHELIN ONCall.

Χρησιμοποιείτε ένα παλιό πρόγραμμα περιήγησης στο Web.

Χρησιμοποιείτε ένα πρόγραμμα περιήγησης που δεν υποστηρίζεται από αυτόν τον ιστότοπο. Αυτό σημαίνει ότι ορισμένες λειτουργίες ενδέχεται να μην λειτουργούν, όπως προβλέπεται. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε παράξενες συμπεριφορές κατά την περιήγηση.

Χρησιμοποιήστε ή αναβαθμίστε/εγκαταστήστε ένα από τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης για να επωφεληθείτε πλήρως από αυτόν τον ιστότοπο.

Firefox 78+
Edge 18+
Chrome 72+
Safari 12+
Opera 71+